Eurocash chce rosnąć dzięki trzem filarom
Grupa Eurocash ocenia, że podwojenie skali jej działalności w najbliższych latach będzie możliwe m.in. dzięki rozwojowi organicznemu, rozwojowi sieci franczyzowych, a także być może dzięki przejęciom - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Luis Amaral, prezes i główny udziałowiec Grupy Eurocash.
- Nie martwimy się tym, że w siłę rośnie jeden czy drugi konkurent-hurtownik. Naszym głównym zmartwieniem jest rozwój dyskontów, bo to one zagrażają naszym klientom - jeśli będą zbyt duzi w stosunku do nas, nasi klienci nie przetrwają - mówi również.
Notowana na warszawskiej giełdzie Grupa Eurocash na planowany rozwój działalności może przeznaczyć w ciągu następnych pięciu lat około dwa miliardy złotych.
Przeczytaj także:
Grupa Eurocash w perspektywie pięciu lat chce zwiększyć udziały w całym rynku dystrybucji produktów spożywczych, który obejmuje zarówno rynek hurtowy, jak i detaliczny, do między 15 a 20 proc. z obecnych ok. 8-10 proc. i podwoić swoją działalność pod względem wielkości sprzedaży.
W 2013 roku grupa zanotowała przychody na poziomie 16,54 mld zł (spadek o 0,43 proc.).
Realne jest też, iż w ciągu najbliższych pięciu lat Grupa Eurocash może zwiększyć liczbę sklepów franczyzowych zrzeszonych w jej strukturach do 17 tysięcy jak szacują analitycy. Obecnie w ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash różnych formatów franczyzowych skupionych jest około 11 tys. sklepów detalicznych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
an 2016-03-16 21:49:25
dlaczego nikt nie pisze o tym ile sklepów Delikatesy Centrum plajtuje!!!!!! teraz szczególne na dolnym śląsku.
- 10:22 Niemal 4 tys. robotów wspiera pracowników Amazona w centrum w Gliwicach
- 10:20 Alid ma 5 tys. sklepów w Grupie. W Polsce plan na ten rok - 200 placówek
- 10:13 Poczta Polska planuje zainwestować w kolejne sortery paczkowe
- 10:10 Główne europejskie centrum technologii chmurowych Google jest w Polsce!
- 10:06 Sinsay i House dołączają do najemców PH Retalia w Grodzisku Mazowieckim
- 09:58 Wyniki Tesco w Polsce jako działalność zaniechana. Sprzedaż poniżej 5 mld zł
- 09:58 Jeszcze w tym roku pojawi się kilkanaście nowych hubów logistycznych InPostu
- 09:49 Christine Granville wprowadza zegarki z paskami wykonanymi ze skórek jabłek
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.