Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Eurocash, Frisco, JOKR, Maspex, Netto, Shell, UOKiK, Żabka - z nimi porozmawiamy o handlu na FRSiH 2021

Czego konsument oczekuje od handlu i dlaczego to nie są już tyko towary? Co ta zmiana oznacza dla segmentu retail? Czy handel musi uformować siebie i swoją propozycję na nowo? W jakich kolorach rysuje się nowa przyszłość handlu? O tym będziemy rozmawiać podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu, który odbędzie się 8 i 9 listopada w Warszawie.
Reklama

A oto sesje poświęcone różnym obliczom handlu i e-commerce i eksperci, którzy podzielą się swoim spojrzeniem na wskazane zagadnienia:

Nowa przyszłość handlu, 9 listopada 2021 • 09:30-11:00
Handel w czasach gospodarki obiegu zamkniętego i zero waste
Czego oczekuje nowy konsument?
Sklep przyszłości potrzebny dziś
Oferta odporna na zmiany – żelazny asortyment, nowe kategorie
Po pierwsze nie szkodzić – rozporządzenia a zdrowa działalność
Na podatkowym sygnale – nowe daniny i ich konsekwencje
Siódmy dzień tygodnia – czy jest realna szansa na powrót handlowych niedziel?

Prelegenci:

Witold Baran, dyrektor działu handlowego, Netto Polska
Tomasz Chróstny, prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Katarzyna Konkel, socjolożka, CEO, Omnisense
Daniel Maryjosz, menedżer, PwC Polska
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu, Grupa Maspex Sp. z o.o.
Anna Sapota, wiceprezes ds. relacji rządowych dla Europy Środkowej i Północnej, TOMRA

Power of e-Commerce, 9 listopada 2021 • 11:30-13:00

Liderzy online’owej rewolucji
Kierunki zmian i trendy w e-commerce
Konsument 5.0 – nawyki zakupowe online
Cena kontra wygoda – na co postawią Polacy?
Zakupy dla siebie czy dla planety – wyzwania zero waste
Zielona transformacja w logistyce i opakowaniach
Dostawa jest królem, czyli jak wyprzedzić oczekiwania konsumentów
Dostawa w godzinę – ze sklepowej półki pod drzwi klienta, czyli dark stores debiutują

Prelegenci:

Jakub Jurkowski, dyrektor handlowy CEE, JOKR Poland Sp. z o.o.
Maciej Kroenke, partner, PwC Polska
Andrius Mikalauskas, CEO, Barbora Polska
Jacek Palec, prezes zarządu, Frisco SA
Michał Samborski, Head of Development, Panattoni Europe
Marcin Trepka, partner, Baker McKenzie


Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu?, 9 listopada 2021 • 11:30-13:00

Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel
Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?
Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?
Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
Asortyment na fali, żelazne wsparcie sprzedaży
E-commerce w natarciu - zmiany na rynku magazynowym

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.