Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Eurocash: Handel tradycyjny ma przed sobą dobrą przyszłość

To prawda, że co roku upada wiele małych sklepów. Jednak cały sektor handlu tradycyjnego ma przed sobą dobre perspektywy. Świadczyć może o tym dobitnie fakt, że w nasze szkolenia dla franczyzobiorców zaangażowali się najwięksi producenci FMCG - Coca-Cola, Unilever, Carlsberg, Animex - mówi Pedro Marthino, członek zarządu Eurocashu.
Reklama

I dodaje, że większość konkurentów narzeka, że kondycja handlu tradycyjnego podupada, ale nie robią nic, żeby to zmienić. Eurocash dzięki długofalowym szkoleniom franczyzobiorców zamierza powalczyć o wzrosty w handlu tradycyjnym. Zdaniem Pedro Marthino ten projekt ma wszelkie szanse powodzenia, bo producentom zależy na zahamowaniu spadków sprzedaży w handlu tradycyjnym, a to jest możliwe tylko dzięki edukacji.

- Na szoleniach przekazujemy więdzę na temat wagi lodówek w procesie sprzedaży piwa. Zdarza się bowiem, że w małych sklepach, nawet jeżeli jest lodówka to nie jest podłączona do prądu. W ten sposób traci klient bo pije piwo gorszej jakości, jak i sklep, bo przechowuje towar w gorszych warunkach, który szybciej traci swoje walory - mówi Paweł Piwowar, wiceprezes Carlsberg Polska. Firma postrzega  swoje zaangażowanie w projekt, jaką inwestycję w zwiększenie swojej sprzedaży w handlu tradycyjnym, który odpowiada za 50 proc. udziałów sprzedaży.

W podobnym tonie wypowiadają się inni producenci przekonując, że Eurocash daje im dotarcie do właścicieli sklepów i pracowników, którzy bezpośrednio spotykają się z klientami i dzięki lepszej prezentacji produków mogą wpływać na ich sprzedaż.

Zdaniem Pedro Marthino handel tradycyjny ma przed sobą świetne perspektywy, trzeba mu tylko pomóc w lepszym zorganizowaniu i stworzeniu przeciwwagi dla pozycji handlu nowoczesnego.Zdaniem Michała Wiśniewskiego, dyrektora działu doradztwa we franczyzie, Profit System doświadczenie i wiedza franczyzodawcy pozwalają partnerom uniknąć pomyłek w biznesie i zwiększają gwarancję sukcesu. Koncepty, które polegają na luźnej współpracy z franczyzodawcą niosą większe ryzyko niepowodzenia. Co prawda licencjobiorcy są bardziej samodzielni, ale częsty brak doświadczenia w biznesie może powodować błędy i obniżenie rentowności ich placówek.

 

 




 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.