Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Eurocash nie zamierza zwalniać tempa rozwoju

Zdaniem Jacka Owczarka, członka zarządu Eurocash, sytuacja na rynku dystrybucji żywności pozostaje dość trudna. Wzrost sprzedaży przy deflacji sięgającej 2 proc. jest trudny do osiągnięcia, a koszty pracy rosną, choćby z uwagi na podwyżki płac - mówi Owczarek "Rzeczpospolitej".
Reklama
Całkiem dobrze w trudnych warunkach rynkowy chradzi sobie segment małych i średnich sklepów. Dynamika wzrostu sprzedaży tego segmentu jest porównywalna z dyskontami, które jak dotąd rosły szybciej. Tracą natomiast hipermarkety. Zdaniem Owczarka, "jasno można zauważyć" trend odwrotu konsumentów od sklepów wielkopowierzchniowych.

Jak czytamy w "Rzeczpospolitej", sam Eurocash nie zamierza zwalniać tempa rozwoju. Owczarek deklaruje, że rozwój sieci Delikatesy Centrum oraz Eurocash Cash & Carry utrzyma się na dotychczasowym poziomie. Na wynikach spółki w najbliższych kwartałach zaważy finalizacja połączenia KDWT i Kolportera w zakresie dystrybucji artykułów tytoniowych. Dodatkowy wzrost sprzedaży z tego tytułu powinien w przyszłym roku przekroczyć znacznie 2 mld zł - deklaruje Owczarek w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.