Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Eurocash rusza z serią podcastów i webinarów o prawnych aspektach niemarnowania żywności

Grupa Eurocash rusza z kolejną edycją „Szanujemy, nie marnujemy!” – kampanii społeczno-edukacyjnej realizowanej we współpracy z Caritas Polska i Federacją Polskich Banków Żywności. Tym razem Eurocash udostępni cykl podcastów o prawnych aspektach niemarnowania żywności oraz wideo przepisów na dania zero waste. Z kolei właściciele lokalnych sklepów – klienci Grupy – mogą wziąć udział w webinarach z ekspertami.
Reklama

„Nie marnujemy!” - program Grupy Eurocash

„Nie marnujemy!” to program, który Grupa Eurocash realizuje w ramach swojej Strategii Zrównoważonego Rozwoju. W trakcie tegorocznej edycji projektu, w ramach kampanii “Szanujemy, nie marnujemy!”, Grupa udostępni dla wszystkich zainteresowanych (nie tylko swoich klientów) serię wideo przepisów na potrawy zero waste, które każdy może przygotować we własnym domu, a także cykl podcastów prawnych oraz artykuły poruszające m.in.: kwestie zawierania i realizowania umów z organizacjami pożytku publicznego;  tematy opłat i kontroli związanych z regulacjami w zakresie przeciwdziałania marnowaniu żywności; praktyczne aspekty zarządzania sklepem w kontekście zapobiegania marnowaniu jedzenia.

 

Webinary dla klientów Grupy Eurocash

Materiały będą dostępne pod adresem grupaeurocash.pl/o-eurocash/odpowiedzialny-biznes. Na przestrzeni września i października Grupa realizuje też cykl webinarów dla swoich klientów. Są one organizowane we współpracy z ekspertami, którzy wspierają przedsiębiorców fachowymi i praktycznymi poradami, także prawnymi. W webinarach mogą wziąć udział zarejestrowani użytkownicy Akademii Umiejętności Eurocash.

Grupa Eurocash o marnowaniu żywności

Aż 30% produkowanej żywności na świecie ulega zmarnowaniu. W Polsce każdego roku marnujemy aż 5 mln ton jedzenia. Jak wynika z „Raportu wpływu Grupy Eurocash na rozwój przedsiębiorczości jej klientów za 2020 r.” ponad połowa, bo aż 53% współpracujących z Grupą właścicieli lokalnych sklepów już podejmuje działania zmierzające do ograniczenia marnowania żywności.


Poprzez działania w ramach “Szanujemy, nie marnujemy!” Grupa zachęca współpracujących z nią przedsiębiorców nie tylko do usprawnienia ich działań w tym obszarze, ale też aktywizowania konsumentów, kupujących w ich sklepach, do podejmowania działań mających na celu ograniczanie marnotrawstwa żywności.

Gdzie znaleźć materiały Grupy Eurocash

Wszystkie materiały edukacyjne kampanii zamieszczane będą na stronie kampanii grupaeurocash.pl/o-eurocash/odpowiedzialny-biznes. Działania będą wspierane przez sieci zrzeszone w ramach Grupy Eurocash: Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, ABC, Delikatesy Centrum, a także abc na kołach i Frisco. Partnerami kampanii są Caritas Polska i Federacja Polskich Banków Żywności, z którymi Eurocash od lat współpracuje w zakresie przekazywania niesprzedanej żywności na cele pomocowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum