Eurocash zainwestował 15 mln zł w platformę eurocash.pl

Wiedza o lokalnym rynku, w tym dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się produktów i podgląd gazetek konkurencji, szybka i „ucząca się” wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych producentów FMCG czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej – to nowe funkcjonalności platformy eurocash.pl, w którą Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln zł.
Już obecnie miesięczna wartość sprzedaży przez aplikację mobilną to 40 mln zł, czyli 480 zł rocznie. W przyszłym roku Eurocash zakłada, że rocznie będzie to 600 mln zł. Grupa chce, by docelowo wszyscy klienci korzystali z platformy i zamawiali w systemie online. Jest to krok firmy w kierunku strategii omnichannel, który pozwoli też zmienić rolę przedstawicieli handlowych ze sprzedażowej na doradczą. Z kolei na poziomie sklepów, uwolni kierowników sklepów z zaplecza i pozwoli im na mobilność, w tym zamawianie towaru z sali sprzedaży i kontakt z klientem końcowym. Prosta i intuicyjna aplikacja ma szczególne znaczenie w czasach dużej rotacji pracowników. Pozwala na łatwe przejęcie obowiązków poprzednika.
"Dzięki platformie właściciel sklepu małoformatowego ma więcej informacji o rynku niż dyrektor dużej, centralnie zarządzanej sieci handlowej – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.
Platforma przeszła pomyślnie fazę testów i jest realnym wsparciem dla właścicieli sklepów: obniża ich koszty działalności i pozwala na koncentrację wysiłków na konsumencie. - Od lat konsekwentnie zmieniamy oblicze polskiego handlu inwestując w rozwiązania, również z obszaru nowych technologii, które mają ułatwiać prowadzenie biznesu detalicznego przez niezależnych przedsiębiorców - eurocash.pl jest tego najlepszym przykładem – dodaje Luis Amaral.
Eurocash Dystrybucja to część Grupy Eurocash odpowiedzialna za aktywną dystrybucję. Kanały elektroniczne Eurocash Dystrybucja generują obecnie 3 mld zł obrotu rocznie. 85 proc. z 14 tys. klientów Eurocash Dystrybucja korzysta z rozwiązań cyfrowych, z czego 50 proc. korzysta z aplikacji mobilnej. Średnia wartość koszyka produktów zamawianych w aplikacji to 3 tys. zł. Na nowe rozwiązanie eurocash.pl przeszło dotychczas 1,2 tys. sklepów.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- NASTĘPNA »
-
Zuzanna 2018-09-25 07:38:01
Dobrze że na rynku pojawiają się już platformy umożliwiające zamówienie od wielu sprzedających, z opcję multikoszyka i naturalnie szerszą ofertą asortymentową niż Eurocash
-
detalista 2018-09-24 22:38:14
no i co z tego, nie jest to sprzedaż dodatkowa tylko przez aplikację, jeżeli kazali puszczać grubsze zamówienia tym kierunkiem to szybko wykręcą cyfry
pamiętajmy, że wszystko czego może klient się dowiedzieć z aplikacji czy portalu dla detalistów to jest to co eurocash chce przekazać- mamy już taką tubę propagandową w tv :) -
ja 2018-09-24 15:05:19
Już obecnie miesięczna wartość sprzedaży przez aplikację mobilną to 40 mln zł (480 zł rocznie).
???????????? nie ogarniam
- 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.