Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Euromonitor: Nadążenie za zmiennymi gustami klientów to prawdziwe wyzwanie

Euromonitor Int. wybrał podkreśla, że wydatki konsumenckie będą rosły w tym roku najsilniej od siedmiu lat, ale nadążenie za zmiennymi gustami klientów to prawdziwe wyzwanie. Analitycy firmy zwracają uwagę m.in. na rozszerzoną rzeczywistość, zainteresowanie minimalistycznym stylem życia czy coraz większe oczekiwanie autentyczności i unikatowości - pisze "Puls Biznesu".
Reklama

Zdaniem analityków Euromonitora, na których powołuje się "Puls Biznesu", nowi konsumenci są mniej tolerancyjni, bardziej sceptyczni i chętnie mówiący "nie". Konsumenci, zwłaszcza młodzi, starają się oczyścić swoje życie z alkoholu, z niezdrowych nawyków, z produktów zwierzęcych czy z manii kupowania. Odrzucają posiadanie dóbr materialnych na rzecz dostępu do nich na żądanie, np. w formie subskrypcji czy pożyczania. 

Każdy zakup to pewne doświadczenie — potwierdzenie wartości wyznawanych przez kupującego. Producenci muszą więc dokładnie tłumaczyć się z pochodzenia surowców, wpływu na środowisko, traktowania swoich pracowników.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum