Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy Online: ponad 4 tys. uczestników, 316 tys. odtworzeń

Europejski Kongres Gospodarczy Online zgromadził ponad 4 tys. zarejestrowanych uczestników, a odbywające się w internecie kongresowe debaty w czasie rzeczywistym zostały odtworzone 316 tys. razy. Każdorazowo w wirtualnej sali zalogowanych było średnio tysiąc osób.
Reklama

Internetowe wydanie kongresu, z udziałem ok. 120 panelistów, odbyło się między 18 a 20 maja. Program spotkania wypełniły transmisje na żywo, prezentacje, rozmowy ma czacie oraz webinaria w ramach prawie 20 bloków tematycznych. W tradycyjnej formule kongres ma odbyć się w dniach 2-4 września br. w Katowicach.

Wśród gości zdalnej odsłony kongresu byli m.in. wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej Valdis Dombrovskis oraz ministrowie polskiego rządu: Andrzej Adamczyk, Jadwiga Emilewicz, Małgorzata Jarosińska-Jedynak, Michał Kurtyka, Wojciech Murdzek i Konrad Szymański. W trakcie trzech dni internetowych debat rozmawiano o branżach, w których dokonają się obecnie największe zmiany, sytuacji na rynku pracy, energetyce, cyfryzacji, e-commerce czy rynku startupów.

Całkowita liczba odtworzeń jednej z kongresowych debat, zatytułowanej "Nowa Gospodarka, nowy świat", w trakcie jej trwania (live) wyniosła 41 tys., a liczba osób, które oglądały sesję w kulminacyjnym momencie transmisji to 2,1 tys. użytkowników.

Organizowany od 2009 r. w stolicy Górnego Śląska kongres należy do największych tego typu spotkań świata biznesu, nauki i polityki w Europie środkowej. Ubiegłoroczna edycja była rekordowa pod względem frekwencji - w imprezie i wydarzeniach towarzyszących uczestniczyło ponad 15,5 tys. osób, a ekwiwalent reklamowy związany z relacjami w mediach przekroczył 55 mln zł.

Od kilku lat doroczny Kongres odbywa się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz połączonej z nim hali Spodek w Katowicach. Od pięciu lat towarzyszą mu European Start-up Days - platforma spotkań młodego, kreatywnego biznesu z zarządami firm trwale osadzonych w branży, zasobnych w kapitał i zainteresowanych technologicznymi nowościami. W tym roku po raz pierwszy w nazwie tego wydarzenia pojawiło się słowo "Tech", podkreślające znaczenie technologii jako płaszczyzny kooperacji firm.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum