Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

EuroYoung, L’oro i Gavel najemcami Domu Mody Klif

W ostatnim miesiącu do grona najemców Domu Mody Klif w Warszawie dołączyły nowe marki odzieżowe: EuroYoung, L’oro i Gavel.
Reklama

Nowi najemcy w warszawskim Klifie wynajęli w marcu lokale o  powierzchni prawie 260 mkw.

Salon mody dziecięcej Euroyoung oferuje bogaty wybór najwyższej klasy odzieży i obuwia dla niemowląt, dzieci i młodzieży. Wśród propozycji sklepu Euroyoung można znaleźć ubrania znanych domów mody: Armani, DKNY, Hugo Boss, Karl Lagerfeld, Kenzo, Marc Jacobs, Michael Kors, Monnalisa, Timberland, Zadig&Voltaire. Euroyoung zajmuje w Klifie lokal o powierzchni 80 mkw.

L’ORO concept jest multibrandowym butikiem z odzieżą dla kobiet, z ofertą takich marek jak: IRO, Karl Lagerfeld, Mos Mosh, P.A.R.O.S.H., Nolita, CMEO Collective czy Keepsake. Całość uzupełniają dobrane w wyselekcjonowany sposób dodatki i obuwie. Powierzchnia sklepu, zajmowanego przez L’ORO Concept to 88 mkw.

Gavel to polski projektant i założyciel marki GAVEL WARSAW. Aktualnie tworzy wysokogatunkowe wyroby z futer naturalnych. Jego kolekcje w Domu Mody Klif podziwiać można na 90 mkw.

Dom Mody Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Obecnie na przestrzeni 18 500 mkw. dostępne są 104 sklepy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum