Ewa Wachowicz ambasadorką marki Coca-Cola

W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz - autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną, prowadzącą program "Ewa gotuje" oraz członkinią jury "Top Chef".
Wśród zaplanowanych działań jest m.in. sponsoring 4-odcinkowego, premierowego cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" oraz tematyczne lokowanie Coca-Cola Orginal oraz Coca-Cola Zero Cukru w autorskim programie "Ewa gotuje" na antenie Telewizji POLSAT. Nowa produkcja
z udziałem Ewy Wachowicz oraz zaproszonych przez nią gości otrzyma wsparcie mediowe oraz promocyjne.
Kampania "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" od lat zaprasza rodziny
i przyjaciół do regularnych wspólnych posiłków, zachęcając tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem.
Przeczytaj także:
Premiera cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" zaplanowana jest na 18 kwietnia przed cyklicznym wydaniem "Top Chef" o godz. 21:30. Kolejne odcinki emitowane będą w środowym prime time Telewizji POLSAT: 25 kwietnia, 2 maja oraz 9 maja. 4-odcinkowa produkcja z Ewą Wachowicz w roli głównej oraz z zaproszonymi przez nią gośćmi specjalnymi prezentuje szybkie, smaczne i zdrowe przepisy, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. W trakcie poszczególnych odcinków goście Ewy Wachowicz spotykać ją będą w niecodziennych okolicznościach, aby następnie razem zasiąść do wspólnego stołu. Podczas premierowego odcinka Ewa spotka się z Pauliną
Sykut-Jeżyną, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, wyjątkowo zajętą osobą, jak na aktywną zawodowo mamę przystało.
4-odcinkowy serial "Ewa, ugotuj nam to!" to efekt współpracy Telewizji POLSAT z domem mediowym MediaCom. Reżyserem i scenarzystą jest Dariusz Wojtala z zespołu producenta firmy PROMISS.
Dodatkowo, podczas emisji 4 odcinków popularnego programu kulinarnego "Ewa gotuje" na antenie Telewizji POLSAT lokowana będzie Coca-Cola Zero Cukru: 14 kwietnia, 28 kwietnia, 12 maja
i 26 maja.
Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją POLSAT mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków. Wspólnie promować będziemy również wybór dostępnych wariantów
Coca-Cola: Orginal oraz Zero Cukru, w zgodzie z preferencjami konsumentów. Cieszymy się, że grono osób uwiarygadniających przekaz marki powiększyło się o ikonę polskich kulinariów oraz wieloletnią propagatorkę i inspiratorkę domowych posiłków - przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
W ramach bieżących działań promujących razem z Ewą Wachowicz ideę "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka przygotowała również: zwiększenie banku przepisów mobilnej aplikacji kulinarnej SimplyTastly, działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

- Nd 18:00 Dzięki Inspekcji Pracy pracownicy odzyskali ponad 3,5 mln złotych
- Nd 11:28 Mocno zdrożała kukurydza. W najbliższym czasie nie stanieje
- Sb 14:43 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 09:14 Marczuk: średnie umorzenie subwencji z Tarczy PFR 1.0 wyniesie 65 -70 proc.
- Sb 07:28 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- Pt 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- Pt 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- Pt 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.