PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

EY: Lokalność, transparentność i bezpieczeństwo zyskały w oczach klientów

Autor: Edyta Kochlewska 16 kwietnia 2020 13:27

EY: Lokalność, transparentność i bezpieczeństwo zyskały w oczach klientów fot. materiały prasowe

Konsumpcja będzie bardziej świadoma nie tylko w kontekście poszukiwania produktów zdrowych, ale także bezpiecznych. Nasze zachowania zakupowe zmienią się także ze względu na potrzebę większej lojalności wobec własnego kraju i chęci wsparcia polskich przedsiębiorców - prognozują Łukasz Wojciechowski, partner EY, lider zespołu ds. sektora handlu i produktów konsumpcyjnych oraz Robert Krzak, ekspert EY w sektorze handlu i produktów konsumenckich EY.

Jak oceniają Panowie reakcję handlu na nadzwyczajną sytuację w jakiej obecnie żyjemy?

Łukasz Wojciechowski: Pracownicy sklepów, cały handel jak i dostawcy znaleźli się pod ogromną presją, a jednocześnie wszyscy widzimy, że stają na wysokości zadania. Sieci elastycznie i umiejętnie reagują na wszelkie obostrzenia sanitarne czy konieczność ograniczenia klientów w sklepach. Jednym słowem dobrze zdają ten trudny egzamin.
Robert Krzak: Z szacunkiem patrzę na pracę wszystkich pracowników handlu, którzy mają w ostatnich tygodniach wyjątkowo ciężkie i odpowiedzialne zadanie i z którego wywiązują się z dużym poświęceniem. Powinniśmy im być wdzięczni!

A jak panowie oceniają nowe zachowania zakupowe klientów. Zmienią się na chwile czy na stałe?

ŁW: Jestem zdania, że pewne tendencje, które obecnie można obserwować zostaną z nami na dłużej. Konsumpcja będzie bardziej świadoma nie tylko w kontekście poszukiwania produktów prozdrowotnych, ale także bezpiecznych. Klienci będą szukali informacji jak wygląda łańcuch dostaw danego towaru, skąd pochodzi dany produkt, gdzie miała miejsce hodowla czy uprawa surowców, z których została wyprodukowana określona żywność. Technologie pozwalające na śledzenie tych informacji staną się bardzo popularne wśród konsumentów.

RK: Myślę, że przejawem takiego podejścia jest ruch wyprzedzający jednej z sieci dyskontowych, która ogłosiła listę trzech tysięcy dostawców produktów żywnościowych dla marek własnych, z którymi współpracuje. Dotychczas to była jedna z najpilniej strzeżonych tajemnic, a obecnie jesteśmy świadkami pełnej transparentności w tym zakresie. Ma to dać klientom poczucie pewności i bezpieczeństwa, o którym wspomniał mój kolega.

Myślę, że nasze zachowania zmienią się także ze względu na potrzebę większej lojalności wobec własnego kraju i chęci wsparcia polskich przedsiębiorców. Dodatkowo produkty, które są bliżej przechodzą przez mniej etapów, czyli mówiąc kolokwialnie mniej rąk i dlatego będą zyskiwać w oczach klientów, bo będą postrzegane jako bezpieczniejsze.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6535
Ilość aktualnych ofert: 470250

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    8,57

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.