Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Faliński o handlu w niedziele: Mogą pojawiać się nowe pomysły na obejście uszczelnień zakazu

W związku z wejściem firm handlowych w nowe, mocno stechnicyzowane formy sprzedaży i obsługi klienta rynek potrzebuje poluzowania ograniczeń - mówi serwisowi portalspozywczy.pl dr Maria Andrzej Faliński, niezależny ekspert handlu detalicznego.
Reklama

- Rynek potrzebuje poluzowania ograniczeń, a to w związku z wejściem firm handlowych w nowe, mocno stechnicyzowane formy sprzedaży i obsługi klienta. Przykład wejścia w alians Poczty Polskiej i Biedronki wyraźnie to ukazuje. Po prostu Poczta Polska potrzebuje infrastruktury do obsługi nowoczesnych kanałów dystrybucji i innych związanych z nimi form obsługi handlu zdalnego, który wybuchł na kanwie zeszłorocznych lockdownów. Biedronka zaś, i nie tylko ona, o czym świadczy alians InPostu z kilkoma firmami handlu sieciowego, chętnie podniesie sobie przychody, wiążąc się z dystrybutorem jakim Poczta jest i będzie - mówi Faliński.

Jego zdaniem, współpraca Biedronki z Pocztą Polską nikomu nie zaszkodzi.

- Współpraca z dystrybutorem za pośrednictwem paczkomatów, czy sklepowego miejsca odbioru, albo nadania przesyłki, nikomu nie zaszkodzi. Myślę więc, że decyzja Biedronki o współpracy z Pocztą Polska nie wnosi żadnej dodatkowej straty, czy ryzyka dla innych uczestników rynku. Biedronka jest i chyba pozostanie liderem rynku i będzie poszukiwać coraz to nowych form handlowania. Każdy może to zrobić, bo popyt na tego typu koalicje firm jest ogromny - dodaje.

Andrzej Faliński uważa, że należy odpuścić, a nie dokręcać śrubę zakazów niedzielnych. Tłumaczy również, że mogą pojawiać się nowe pomysły na obejście uszczelnień.

całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.