Fermy Woźniak: Poprzez markę Zdrovo chcemy budować zaufanie konsumentów do polskich produktów
- Na wybory zakupowe konsumentów składa się bardzo wiele czynników. Z naszych badań wynika, że klienci zdecydowanie chętniej sięgają po produkty, które cechują się wysoką jakością, są gwarancją dobrego smaku oraz wyróżniają się atrakcyjnym opakowaniem. Oczywiście, nie możemy zapominać o cenie. Nadal jest ona główną motywacją do podjęcia takiej, a nie innej decyzji zakupowej - mówi Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
Fermy Woźniak na swoją pozycję pracują już od ponad 30 lat. - Cieszymy się zaufaniem konsumentów, dlatego po raz pierwszy w historii firmy zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na rynek własnej marki jaj - Zdrovo. Nie jest to standardem w naszej branży, a sam proces jest rozłożony w czasie. Klient jest coraz bardziej świadomy, dlatego jego potrzeby są w stanie spełnić wyłącznie produkty z najwyższej półki jakościowej - uważa Małgorzata Kuriata.
Produkty Ferm Woźniak trafiają na półki sklepowe przede wszystkim do kanałów nowoczesnych. - Zdecydowaną większość jaj eksportujemy jednak za granicę, głównie do przetwórstwa. Polskie jaja są konsumowane nie tylko w Europie, ale także w Afryce i Azji. Sukcesywnie rozwijamy naszą ekspansję zagraniczną i w tej chwili jesteśmy obecni na ok. 30 rynkach. Nie zapominamy jednak o rodzimym rynku, który jest dla nas równie ważny, tym bardziej że poprzez Zdrovo (dostępne w sieci Kaufland) chcemy budować zaufanie do w pełni polskich produktów, za którymi stoi najwyższa jakość. Nasze jaja można nabyć w największych sieciach handlowych, a odpowiednie możliwości produkcyjne sprawiają, że możemy zaopatrzyć w produkty wszystkie sklepy w kraju i dzięki temu na bieżąco reagować na zapotrzebowanie konsumentów - tłumaczy dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
- W naszej strategii stawiamy także na odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój. W odpowiedzi na wyzwania rynku, już jakiś czas temu podjęliśmy decyzję o zwiększeniu produkcji jaj z chowu ściółkowego. Zmiany, również w kontekście sieci handlowych, są nieuniknione, dlatego musimy być gotowi na nowe wyzwania - podsumowuje nasza rozmówczyni.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
- 09:41 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.