Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady

W 2017 roku nakłady reklamowe producentów czekolady były porównywalne do inwestycji poniesionych rok wcześniej. Najwięcej wydała firma Ferrero Polska, Storck miał najwyższą dynamikę wzrostu wydatków, a Mondelez Polska i Wawel zmniejszyły budżety na reklamy - podają Wirtualnemedia.pl.


Reklama

Producenci czekolad i innych wyrobów czekoladowych wydali w 2017 roku na reklamy w tradycyjnych mediach (bez internetu) 382,8 mln zł – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (bez rabatów, Kantar Media). Było to o 0,8 proc. więcej niż w 2016 roku. Największym reklamodawcą w tej kategorii była, podobnie jak rok wcześniej, firma Ferrero Polska, właściciel m.in. marki Kinder. Na wsparcie swoich marek w mediach wydała 123,5 mln zł, czyli 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum