Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Festiwal masła i amerykański sen w dyskontach

Dyskonty prześcigają się w najróżniejszych promocjach mających ściągnąć do nich klientów. Pojedynki Lidla i Biedronki naprawdę rozgrzewają ich klientów (a łowców okazji w szczególności), a pozostałe sieci też nie pozostają w tyle – podaje serwis rp.pl.
Reklama

W nadchodzących dniach Biedronka będzie stawiać na masło. Od 8 października popularna sieć sklepów urządza „Festiwal Masła" – wszystkie rodzaje masła oferowane w ramach „Festiwalu" będą kosztować 5,99 zł za 200 gramów. Dotyczyć to będzie także irlandzkiego masła, które zazwyczaj było droższe niż polskie. Promocja ta, biorąc pod uwagę wysokie ostatnio ceny masła (są sklepy, gdzie cena kostki dochodzi do 8 zł a nawet więcej), może cieszyć się sporą popularnością.

Masło, nieco droższe, będzie też w sieci Aldi, w której od 9 października będzie można znaleźć „większą rodzinną kostkę" za 7,99 zł za 250 gramów. Dodatkowo w środku tygodnia na półkach pojawią się ciepłe kurtki za 99 zł, a dla szczególnych zmarzluchów znajdzie się jeszcze elektryczny grzejnik za 149 zł.

Konkurencję ma szansę zdeklasować Lidl, który przy okazji tygodnia amerykańskiego postanowił połączyć tematycznie ofertę na półkach z ofertą podróży. Swój „Amerykański sen", czyli podróż po słynnej Route 66 Lidl wycenił na 15 999 złotych, ale w cenie ma być już praktycznie wszystko – bilety, transfery, noclegi a nawet wynajęcie Harleya. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.