Filip Fiedorow dyrektorem marketingu Netto. Wcześniej pracował w Lidlu i IKEA

1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
- Chcąc kontynuować rozwój oraz utrzymać tempo ekspansji, Netto Polska podjęło decyzję o utworzeniu nowego stanowiska – Chief Marketing Officer, które od grudnia obejmuje Filip Fiedorow. Będzie odpowiadał za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój i poszerzenie kompetencji zespołu, a także utrzymanie synergii pomiędzy działaniami biznesowymi i komunikacją marketingową.
Filip Fiedorow ma 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych największych polskich i europejskich marek. W tym czasie tworzył i zarządzał kampaniami uznanymi za przełomowe w polskiej reklamie. Od 2016 roku pracował w IKEA Polska, gdzie zajmował stanowisko m.in. CMO. Przed dołączeniem do IKEA Retail Filip Fiedorow przez 3 lata kierował działem marketingu sieci Lidl Polska, realizując m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej przez 7 lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie obejmował stanowisko Senior Strategy&Planning Manager marki Tyskie. Przez dwa miesiące w 2019 roku związany był też z siecią Żabka Polska. Po czym wrócił do sieci IKEA, jako dyrektor sklepu w Poznaniu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
PW 2020-12-05 21:43:51
Nie znam faceta, życzę powodzenia - oby robotę wykonywał lepiej niż to jak wybiera swje fotki min do tego newsa. Tu wygląda tak jakby miał w...... na wszystko ....... No chyba że Aldi ma w planach wprowadzenie do sprzedaży trawki .... to wtedy ok .........
- 19:29 KIG: szczyt bezrobocia przypadnie na luty i marzec - wyniesie ok. 6,5 proc.
- 19:05 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 17:01 Puda: Polska zaniepokojona przepisami dot. sprzedaży żywności w Czechach
- 16:52 Badanie: Europejczycy chcą wydawać pieniądze na zwiększanie wygody w domu
- 15:28 Prezes Sfinksa: Jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji
- 15:20 Szykują się zmiany legislacyjne dotyczące zatrudnienia cudzoziemców
- 15:12 Drobiowe kęski pieczone od ZM Pekpol
- 15:08 Przyszłość centrów handlowych. Na horyzoncie zmiany nawyków zakupowych i...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Barbora rusza z e-sklepem w Warszawie. Do maja darmowa dostawa
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 5 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służewiec), Bełdan, 48.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Józefa Rostafińskiego, 35.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Stegny), Egejska, 63.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.