Firma arvato przejęła obsługę e-sklepu Douglas

- Zależało nam na tym, aby nasz e-sklep był obsługiwany przez krajowego dostawcę usług outsourcingowych. Dzięki temu jesteśmy blisko naszych klientów, a funkcjonowanie naszego sklepu internetowego jest zoptymalizowane, szybsze i bardziej ekonomiczne - twierdzi Michał Gajkowski - członek zarządu Douglas Polska. - Polski oddział arvato przejął obowiązki swojej niemieckiej spółki - siostry bardzo szybko i bezproblemowo, zachowując najwyższe standardy obsługi - dodaje.
Głównymi filarami współpracy arvato z Douglasem jest całościowa obsługa logistyki sklepu internetowego oraz obsługa programu lojalnościowego (wysyłki mailingu do klientów, przygotowywanie kart lojalnościowych).
W ramach usług logistycznych arvato realizuje wszystkie procesy, takie jak przyjęcie towaru, kompletację standardową oraz całościowy nadzór nad usługą kurierską, co dotyczy zarówno monitoringu wysyłki, jak i czuwania nad terminowością realizacji przelewu przez kuriera w sytuacji, gdy adresat uiszcza opłatę za pobraniem. Ponadto, arvato realizuje także obsługę zwrotów.
- Dodatkowe usługi świadczone przez naszą firmę obejmują wykonywanie zdjęć wybranych produktów na życzenie klienta, pakowanie ich w formie prezentu czy przygotowywanie kart podarunkowych z życzeniami - mówi Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce i Programy Lojalnościowe z arvato Polska.
Procesy logistyczne wykonywane są w magazynie arvato w Plewiskach pod Poznaniem, który liczy w sumie 16.000 mkw powierzchni.