Firma arvato przejęła obsługę e-sklepu Douglas
arvato Polska, dostawca usług dla branży e-commerce, przejął obsługę sklepu internetowego największej w Polsce sieci perfumerii Douglas. W ramach współpracy, spółka odpowiedzialna jest za pełną obsługę logistyczną e-sklepu.
- Zależało nam na tym, aby nasz e-sklep był obsługiwany przez krajowego dostawcę usług outsourcingowych. Dzięki temu jesteśmy blisko naszych klientów, a funkcjonowanie naszego sklepu internetowego jest zoptymalizowane, szybsze i bardziej ekonomiczne - twierdzi Michał Gajkowski - członek zarządu Douglas Polska. - Polski oddział arvato przejął obowiązki swojej niemieckiej spółki - siostry bardzo szybko i bezproblemowo, zachowując najwyższe standardy obsługi - dodaje.
Głównymi filarami współpracy arvato z Douglasem jest całościowa obsługa logistyki sklepu internetowego oraz obsługa programu lojalnościowego (wysyłki mailingu do klientów, przygotowywanie kart lojalnościowych).
W ramach usług logistycznych arvato realizuje wszystkie procesy, takie jak przyjęcie towaru, kompletację standardową oraz całościowy nadzór nad usługą kurierską, co dotyczy zarówno monitoringu wysyłki, jak i czuwania nad terminowością realizacji przelewu przez kuriera w sytuacji, gdy adresat uiszcza opłatę za pobraniem. Ponadto, arvato realizuje także obsługę zwrotów.
- Dodatkowe usługi świadczone przez naszą firmę obejmują wykonywanie zdjęć wybranych produktów na życzenie klienta, pakowanie ich w formie prezentu czy przygotowywanie kart podarunkowych z życzeniami - mówi Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce i Programy Lojalnościowe z arvato Polska.
Procesy logistyczne wykonywane są w magazynie arvato w Plewiskach pod Poznaniem, który liczy w sumie 16.000 mkw powierzchni.

-
marko 2015-02-28 18:38:52
Dobrze wiedzieć, bo to profesjonalna firma, chociaz na portalu gowork.pl/opinie_czytaj,43666 mają trochę negatywnych wpisów.
- Nd 20:55 Kobieta uderzona w sklepie bo zwróciła uwagę na brak maseczki
- Nd 20:45 Aldi i Lidl wykorzystują w kampaniach marketingowych słynnego laguna
- Nd 20:39 Dzięki postępowaniom polubownym 1,7 tys. klientów zawarło porozumienia
- Nd 19:28 Sieć drogerii dm tworzy oddział we Wrocławiu i rekrutuje specjalistów
- Nd 15:03 Newbridge: 2021 to rok lokalnych zakupów
- Nd 13:55 PGS wprowadzi markę własną drobnego AGD. To element strategii online
- Nd 13:46 Kilka europejskich krajów ma plan jak odmrozić gastronomię
- Nd 11:05 Komisarz UE: Jest pełne poparcie Komisji na odchodzenie od chowu klatkowego
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
-
Hebe rozpoczyna sprzedaż testów wykrywających przeciwciała Sars-Cov-2
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Lockdown przedłużony do 18 kwietnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
-
RTV EURO AGD: Sklepy stacjonarne już nie mogą istnieć bez silnego wsparcia e-commerce
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
Żabka, Specjał, Eurocash - pełna lista firm, które uzyskały pomoc publiczną
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.