Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Firma BezMięsny wchodzi na rynki europejskie (wideo)

- Od początku działalności sprzedaliśmy ponad 38 ton szynki czosnkowej i 40 ton boczku. Dodając 16 pozostałych produktów, które mamy w ofercie, wychodzi 370 ton roślinnego mięsa – podsumowuje Rafał Czech, jeden z dwóch założycieli BezMięsnego.
Reklama

BezMięsny powstał w 2016 roku jako start-up proponujący w 100% roślinne alternatywy dla mięsa. Rozpoczęcie produkcji umożliwiła założona przez Rafała Czecha i Igora Sadurskiego zbiórka crowdfundingowa. Od tamtej pory zmieniło się prawie wszystko: szeroka gama produktów dostępna jest nie tylko w sklepie internetowym BezMięsny, ale też w sieciach sklepów i współpracujących z firmą lokalach gastronomicznych.

Rynek produktów roślinnych urósł tak znacząco, że szanse na nim zauważyli nawet najwięksi producenci mięsa. Pomimo dużej konkurencji, dwuosobowy startup przeistoczył się w firmę zatrudniającą 25 osób i nie zwalnia tempa: - Wchodzimy na rynki europejskie, a w tym roku zaprezentujemy jeszcze 7 nowych produktów – komentuje Igor Sadurski, jeden z założycieli BezMięsnego.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum