Firma meblowa Agata chce otwierać trzy nowe sklepy rocznie
Agata S.A. stale rozwijają rynek wyposażenia wnętrz zarówno pod względem dostępu do szerokiego asortymentu, jak i inwestycji w nowe punkty sprzedaży detalicznej. Zgodnie z planami strategicznymi, firma planuje budowę średnio 3 nowych salonów rocznie do 2020 roku, powiększając tym samym powierzchnię handlową o prawie 200 tys. mkw.
– Aktualnie wprowadzamy nowy format obiektu handlowego – salon jednokondygnacyjny, o powierzchni zabudowy ok. 6 200 mkw. i przestrzeni ekspozycyjnej na poziomie 5 tys.mkw. Jednym z naszych założeń jest to, aby nowe obiekty handlowe wpisywały w istniejącą zabudowę i charakter danego miasta, dlatego w przypadku Stalowej Woli zdecydowaliśmy się na budowę salonu w ramach istniejącej już GALERII VIVO – komentuje Marcel Rodak, dyrektor ds. rozwoju Agata S.A.
Budowa salonu Agata S.A. w Stalowej Woli rozpoczęła się w grudniu 2016 i trwała 8 miesięcy. Oficjalne otwarcie salonu nastąpi 18 sierpnia. Dzięki salonowi Agata w Stalowej Woli pracę znajdzie ok. 70 mieszkańców miasta. Potrzebni będą m.in. sprzedawcy, kasjerzy, magazynierzy, serwisanci, projektanci mebli kuchennych, specjaliści ds. dokumentacji księgowej, a także osoby na stanowiska kierownicze.
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz.