PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Firmy outsourcingowe pomagają szukać najlepszych nowych lokalizacji

Autor: dlahandlu.pl/pr 20 maja 2010 11:22

Firmy outsourcingowe pomagają szukać najlepszych nowych lokalizacji

Według szacunków przeprowadzonych przez Fundację Instytut Outsourcingu, wartość rynku outsourcingu sprzedaży w kraju osiągnęła obecnie około miliarda złotych rocznie. Dla branży pracuje obecnie ok. 14 000 przedstawicieli handlowych obsługujących m.in. sektor FMCG, finansowy oraz farmaceutyczny. Dalsze perspektywy rozwoju zakładają przynajmniej 25% wzrost wartości rynku w 2010 roku.

Ważnym czynnikiem warunkującym rozwój rynku jest poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań przez klientów firm outsourcingowych. Jednym z przykładów jest rozszerzanie działalności na nowe, starannie wybrane punkty sprzedaży, w których dotąd produkt lub usługa firmy nie były jeszcze obecne, czyli poszukiwanie tzw. Next Best. - Nasi klienci coraz częściej zwracają się do nas o pomoc w wyborze Next Best, czyli najlepszych możliwych nowych lokalizacji, do których warto wprowadzić produkt czy usługę - mówi Łukasz Gajewski - Nasi pracownicy są w stanie dokładnie ocenić, które z lokalizacji są najatrakcyjniejsze dla klienta. Dla przykładu przedstawiciele handlowi Target BPO odwiedzają regularnie ponad 82% sklepów w Polsce. Taką bazą wiedzy nie dysponują ani firmy konsultingowe, ani producenci, ani nawet przedsiębiorstwa lokalnie zajmujące się dystrybucją towarów.

W zakresie FMCG potencjał rynku wynika z wielkości rynku (prawie 40 mln konsumentów), systematycznego bogacenia się społeczeństwa, a co za tym idzie wzrastającego poziomu konsumpcji oraz zwiększającego się zapotrzebowania na produkty wysoko przetworzone - dostarczane przez nowoczesne sieci sprzedaży. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7969

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.