Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Fit Cake wprowadza nowy system franczyzowy – Flex

Sieć kawiarni oferujących zdrowe desery Fit Cake przedefiniowała swój system franczyzowy. Jest on teraz bardziej elastyczny i daje większy wybór franczyzobiorcy np., w kwestii kosztów inwestycji czy menu.
Reklama
  • Do tej pory marka proponowała partnerom gradacyjny system modułowy. Polegał on na tym, że franczyzobiorca startował z najniższego pułapu, tj. uruchamiał pracownię produkcyjną wraz z ladą wydawczą.
  • Potem, w miarę rozwoju firmy mógł ją rozbudować o salę konsumpcyjną (moduł Standard) i dokupić dodatkowe, specjalne opcje menu (wariant Premium).


- W Fit Cake Flex najniższy poziom inwestycji pozostaje na pułapie 19 tys. zł. Ale teraz franczyzobiorca nie musi już piąć się stopniami w górę, tylko z dużego koszyka opcji, za dodatkową opłatą, wybiera to co mu się podoba. W ten sposób buduje biznes dokładnie skrojony pod jego potrzeby – wyjaśnia zasady nowej franczyzy jej właściciel Rafał Kościuk.

Przylegająca franczyza Fit Cake

W koszyku znajdują się takie puzzle do wyboru jak: Keto Cake, Fit śniadania, Vege lody, gwarancja terytorialna i konsumpcja. Inwestor może zdecydować na przykład, że poza opcją podstawową dobiera tylko Keto Cake. Może też postanowić, że bardziej niż na rozbudowanym menu zależy mu na ograniczeniu konkurencji. Wtedy dokupi gwarancję terytorialną.

- Nie każdy też musi otwierać lokal z salą konsumpcyjną. Powiedzmy, że ktoś ma dobrze skomunikowany punkt, ale bez kawiarnianych walorów. Udało mu się pozyskać wielu klientów, którzy kupują na wynos. To naturalne, że będzie on bardziej zainteresowany nowinkami ofertowymi niż powiększeniem i urządzeniem lokalu. Zainwestuje więc raczej w Keto menu czy Fit Śniadania – zauważa właściciel franczyzy Fit Cake. – Pandemia pokazała, że selekcja i skupienie na tym, co naprawdę przynosi nam zysk, może być kluczem do sukcesu w tych trudnych czasach. Biznes powinien być jak najbardziej dopasowany, przylegający.

Właścicieli Fit Cake do założeń nowego systemu franczyzowego doprowadziła m.in. obserwacja tego jak rozwija się submarka Keto Cake. Specjalistyczna oferta keto została wprowadzona do menu nie-cukierni w pierwszej połowie roku. Od początku wzbudzała spore zainteresowanie konsumentów. W kolejnych miesiącach krzywa sprzedaży z dnia na dzień pięła się szybciej w górę. Na początku sprzedaż keto stanowiła poniżej 20 proc. obrotów. Teraz jest to już 40 proc. Udział w zyskach podwoił się w przeciągu kliku miesięcy. Z szacunków marki wynika, że wybór odpowiednich, dopasowanych do specyfiki miejsca i klientów opcji franczyzowych Fit Cake może inwestorom wchodzącym do sieci zaoszczędzić nawet 30-40 tys zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.