FM Logistic zadba o logistykę sieci JYSK

- Wdrożenie tego projektu było dla nas bardzo ważne. Sieć stała się strategicznym klientem transportowym w ramach strategii rozwoju FM nakierowanej na poszerzanie współpracy z sieciami. Owocem naszej mobilizacji jest wysoka ocena, jakości świadczonego serwisu (KPI 98,8%) oraz satysfakcja klienta. Pomyślne wdrożenie, to najlepsza prognoza dalszej współpracy - mówi Magdalena Lubańska, dyrektor ds. Transportu Krajowego FM Logistic.
Trzy główne domeny działalności firmy FM Logistic to: składowanie i handling towarów, transport krajowy i międzynarodowy oraz usługi stanowiące wartość dodaną, takie, jak: co-manufacturing i co-packing. FM Logistic, jako jeden z największych operatorów logistycznych w Polsce, mogący pochwalić się wiodąca pozycją w obszarze magazynowania towarów i produktów oraz ugruntowanym statusem eksperta w dziedzinie co-manufacturingu i co-packingu, w ostatnim czasie intensywnie rozwija zakres świadczonych usług transportowych.
Klienci FM Logistic to sieci handlowe oraz czołowi krajowi i międzynarodowi producenci artykułów spożywczych, kosmetycznych, farmaceutycznych, codziennego użytku, środków czystości, sprzętu high-tech i motoryzacyjnego.