Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Focus Park w Rybniku poszerzył się o 5 nowych marek

W ciągu ostatnich miesięcy w galerii handlowej Focus Park w Rybniku, należącej do funduszu Union Investment, a zarządzanej przez Apsys Polska, nastąpiło wiele zmian. Pięciu nowych najemców wzmocniło ofertę centrum, kolejnych pięć salonów przeszło gruntowną modernizację, zmieniła się również lokalizacja oraz znacząco zwiększyła powierzchnia strefy zabaw dla dzieci.
Reklama

Położona w samym centrum miasta galeria handlowa Focus Park, mieszcząca się w historycznym budynku browaru miejskiego i bezpośrednim sąsiedztwie ratusza, teatru oraz kampusu akademickiego, nabiera dynamiki. Zmiany widoczne gołym okiem, nowi najemcy oraz renowacje związane są z rosnącą popularnością tego miejsca na mapie handlowej miasta.

Ofertę handlową Galerii poszerzyło 5 nowych marek. Do grona najemców dołączyli Media Expert ze sklepem o powierzchni 982 mkw., Deichmann, który zajął 430 mkw., Greenpoint, Elite Décor oraz Bacca Scrittorini. Nowe sklepy stanowią ponad 13 proc. całkowitej powierzchni najmu galerii. To nie koniec zmian w rybnickim Focus Parku. Już wkrótce do grona najemców dołączą kolejne marki.

Poza otwarciami lokali nowych marek dodatkowe remonty, dostosowania i nowe aranżacje przeprowadziły w ostatnich miesiącach sklepy Ryłko, Wólczanka, Smyk, Apart oraz Orange.

Równolegle ze zmianami i przeobrażeniami oferty handlowej Galeria Focus Park podjęła decyzję o relokalizacji i powiększeniu bezpłatnej strefy zabaw dla dzieci. Strefa Zabaw została przeniesiona na II piętro galerii, w bezpośrednie sąsiedztwo strefy gastronomicznej.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum