Focus Park w Rybniku poszerzył się o 5 nowych marek
Położona w samym centrum miasta galeria handlowa Focus Park, mieszcząca się w historycznym budynku browaru miejskiego i bezpośrednim sąsiedztwie ratusza, teatru oraz kampusu akademickiego, nabiera dynamiki. Zmiany widoczne gołym okiem, nowi najemcy oraz renowacje związane są z rosnącą popularnością tego miejsca na mapie handlowej miasta.
Ofertę handlową Galerii poszerzyło 5 nowych marek. Do grona najemców dołączyli Media Expert ze sklepem o powierzchni 982 mkw., Deichmann, który zajął 430 mkw., Greenpoint, Elite Décor oraz Bacca Scrittorini. Nowe sklepy stanowią ponad 13 proc. całkowitej powierzchni najmu galerii. To nie koniec zmian w rybnickim Focus Parku. Już wkrótce do grona najemców dołączą kolejne marki.
Poza otwarciami lokali nowych marek dodatkowe remonty, dostosowania i nowe aranżacje przeprowadziły w ostatnich miesiącach sklepy Ryłko, Wólczanka, Smyk, Apart oraz Orange.
Równolegle ze zmianami i przeobrażeniami oferty handlowej Galeria Focus Park podjęła decyzję o relokalizacji i powiększeniu bezpłatnej strefy zabaw dla dzieci. Strefa Zabaw została przeniesiona na II piętro galerii, w bezpośrednie sąsiedztwo strefy gastronomicznej.