FoodCare klientem agnecji PKN Orlen i PZU

Autor: PAP 7 grudnia 2020 11:17

Sigma Bis, agencja mediowa PKN Orlen i PZU, pozyskała nowego klienta, jednego z liderów branży FMCG – FoodCare. Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów - poinformował w poniedziałek koncern.

"Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG - FoodCare" - przekazał m.in. w komunikacie PKN Orlen. Spółka podkreśliła, że "Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów".

"Rozwijamy nasze kompetencje na rynku mediów, wpisując się w ten sposób w globalne trendy. Strategia, którą obraliśmy już dzisiaj przynosi wymierne korzyści" - oświadczył członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu Adam Burak, nadzorujący projekt Sigma Bis. Ocenił przy tym, że "stosunkowo młody podmiot, jakim jest Sigma Bis, konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku".

"Przejmujemy spółkę Ruch, która uzupełni portfolio PKN Orlen i umożliwi realizację strategicznych celów w obszarze wzmacniania relacji z klientami i budowania kompleksowej oferty nowoczesnych usług. W ten sposób efektywnie wzmacniamy działalność biznesową całej Grupy Orlen" - podkreślił Burak, cytowany w informacji PKN Orlen.

Koncern zaznaczył, że "własna agencja mediowa jest odpowiedzią PKN Orlen i PZU na globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, a tym samym realizację skutecznej komunikacji i zwiększenie efektywności wydatków reklamowych". Jak wyjaśniono w komunikacie, "do zadań Sigmy Bis należą m.in. planowanie strategii mediowych, zakup czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analiza skuteczności działań promocyjnych".

PKN Orlen podał, że według szacunków Publicis Groupe w 2019 r. polski rynek reklamy wart był blisko 10 mld zł, co oznaczało wzrost o 3,2 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. "Rynek reklamy rośnie nieprzerwanie od 2013 r." - podkreślił koncern.

Jak przekazał PKN Orlen, ostatnio do grona klientów Sigmy Bis, oprócz FoodCare, dołączyła także Energa z Grupy Orlen. Koncern wspomniał jednocześnie, że "agencja mediowa zrealizowała już kilkaset projektów dla wszystkich swoich akcjonariuszy", w tym np. "Tanie Tankowanie", "#WspieramyPolskę" i "100. rocznica Bitwy Warszawskiej. Droga do zwycięstwa" dla Grupy Orlen, a także oraz "Maraton Warszawski", "Solidarni z Białorusią" i "Autopomoc Prawna" dla Grupy PZU.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,65

  • Śr

    4,27

  • Min

    3,33

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.