Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Foodini od Żabki z własną kampanią promocyjną

Foodini, płynne przekąski z Żabki promowane są w pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni.
Reklama

 

Foodini jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji. Dzięki temu dłużej zachowuje wartości odżywcze, świeżość i naturalny smak. Promocja to także niższa cena - 3,99 zł z aplikacją Żappka za butelkę o pojemności 250 ml.

W ramach marki Foodini znajduje się 10 propozycji smakowych.
Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.

Foodini jest dostępne w Żabce w pojemościach 250 ml oraz 750 ml.
Najnowsza kampania Foodini wystartowała 6.07 i potrwa do 16.08. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach.

Za kampanię Foodini odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum