Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Foodpanda testuje usługę McDonald’s w Dostawie

W Polsce serwis foodpanda działa od 2013 roku i współpracuje z ponad 1 500 restauracjami, w tym z siecią McDonald’s, z którą testuje usługę - McDonald’s w Dostawie.
Reklama

W sierpniu bieżącego roku serwis foodpanda otrzymał 60 milionów dolarów na rozwój. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na wzmocnienie pozycji w krajach, w których dostępna jest ta usługa. Dofinansowanie w rekordowej wysokości 60 milionów dolarów pochodzi od grupy inwestorów, w tym od Falcon Edge Capital. Łącznie, od początku istnienia, foodpanda pozyskała ponad 100 mln dolarów na rozwój.

Jak mówi Michał Rokosz, dyrektor zarządzający foodpanda na rynki CEE - Dzięki finasowaniu będziemy mogli pojawić się w nowych lokalizacjach, a jednocześnie rozwijać ofertę w miastach, w których już działamy. Pozyskane fundusze zostaną też przeznaczone na podniesienie i tak wysokiego już standardu obsługi klienta w naszym serwisie - dodaje Rokosz - Cele, które sobie postawiliśmy są ambitne i dodatkowe fundusze pomogą nam je osiągnąć - podsumowuje Rokosz. Na razie nie wiadomo, jaka część dofinansowania trafi do Polski. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.