Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Fort Wola na nowo. Miał być Auchan, będzie Kaufland. Zdrofit wśród najemców

Mayland przyspiesza prace nad komercjalizacją Fortu Wola przed planowanym na 2022 r. otwarciem zmodernizowanego centrum handlowego. Głównym operatorem spożywczym obiektu zostanie Kaufland. Wcześniejsze plany zakładały, że będzie tu działał Auchan i IKEA. Nowym najemcą została marka Zdrofit, która będzie obecna na dwóch poziomach, zajmując łączną powierzchnię 1185 m2.
Reklama
  • Kaufland Wola to pierwszy obiekt marki w galeriach zarządzanych przez Mayland Real Estate.
  • Sklep Kauflandu w Forcie Wola będzie 8 obiektem sieci w Warszawie.

 

- W komercjalizacji Fortu Wola mocny nacisk kładziemy na segment produktów spożywczych. Kaufland świetnie wpisuje się nie tylko w te oczekiwania, ale również w realizowaną przez nas w Forcie Wola filozofię convenience. Wielkość sklepu jest idealna dla „Nowego Fortu Wola”, pozwoli nam na zagospodarowanie pozostałej powierzchni na inne branże jak np. wyposażenie domu, sport rozrywka. Dodatkowo stale powiększający się cachment, zamknięcie konkurencyjnych obiektów na ul. Połczyńskiej pomaga naszej inwestycji – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.

 Otwarcie Fortu Wola w 2022 r. 

Obecnie w Nowym Forcie Wola trwają prace modernizacyjne związane z przekształceniem istniejącego centrum handlowego I generacji w wygodne miejsce zakupów. Właściciel obiektu – firma Mayland Real Estate zakłada, że będzie to centrum przede wszystkim dla klientów z najbliższej okolicy, co jest związane z bardzo dużym potencjałem centrum w tzw. „strefie 5 minut”. Otwarcie inwestycji planowane jest w 2022 r. 

- Podczas prac związanych z modernizacją i komercjalizacją obiektu szczególny nacisk kładziemy na najnowsze trendy w branży. Dużo uwagi poświęcamy komfortowi kupujących, a oferta handlowa ma być silnie reprezentowana oprócz artykułów spożywczych przez segmenty artykułów gospodarstwa domowego, usług i fashion. Zajmą one ponad 60 proc. z 23 tys. m2 GLA naszego obiektu – dodaje Grzegorz Latała.

- Lokale w nowym Forcie Wola, zostały zaplanowane tak, aby zapewnić przestrzeń zarówno markom, które potrzebują większych powierzchni, jak i małym, lokalnym firmom – podsumowuje Latała.

Fort Wola został zamknięty w maju 2017 roku. Pierwotny plan zakładał, że po rozbudowie wprowadzi się tam IKEA oraz Auchan, który powstanie z przekształcenia Reala. Tak się jednak nie stało.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.