Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Francuskie delikatesy w Biedronce

Francuskie produkty od czwartku 20.10. klienci znajdą w sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju w ramach akcji Czas na Francję French Touch 2022.
Reklama

Biedronka została partnerem akcji French Touch 2022, której celem jest promocja nad Wisłą kultury, w tym kulinarnej, budowanej od wieków pod niebiesko-biało-czerwoną flagą. Akcja potrwa do 26.10.

Co znajdziemy w tej szczególnej ofercie?

Oprócz klasycznych pleśniowych serów i salami z oliwkami (12,99 zł) będziemy mogli sięgnąć po rolady twarogowe Le Roule (8,49 zł), twarożki Faissel Delice z sosem z mango (7,99 zł), desery Creme Brule (7,99 zł), naleśniki Crepes Creapan (6,99 zł), tarty alzackie Delice Gaulois (8,99 zł), słodkie i aromatyczne dżemy Bonne Maman (9,99 zł), rurki czekoladowe Crepes (6,99 zł) czy napoje gazowane Orangina (3,99 zł). Nie zabraknie również selekcji wybornych piw a także win, z których Francja słynie na całym świecie jak i świeżych muli (14,99 zł; będą dostępne w wybranych sklepach).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum