Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Franczyzobiorca Odido: Optymistycznie patrzymy w przyszłość. Makro: Będziemy otwierać 200 sklepów rocznie

- Z Makro związaliśmy się w 1993 roku, kiedy moja babcia i mój tata zaczęli prowadzić sklep. Pod marką Odido w lokalizacji na Fitrowej działamy od 2013 roku - mówi Rafał Osiński, właściciel Odido Elevate, ambasadorskiej placówki ODIDO w formacie miejskim.
Reklama

W ostatnim czasie przebudowaliśmy sklep, rozbudowaliśmy asortyment, otworzyliśmy witryny, dzięki czemu lokal jest dobrze doświetlony. Wprowadziliśmy zapiekanki, hotdogi, panini czyli coś co klienci lubią zjeść w biegu. Mamy kawę Costa Coffee, której do tej pory nie było w małych sklepach.

Z nowym asortymentem, nową przestrzenią i wystrojem patrzymy optymistycznie w przyszłość. 

6 grudnia 2021 r. w Warszawie przy ulicy Filtrowej otwarty został pierwszy sklep ambasadorski ODIDO w formacie miejskim. Jest to kolejny krok w rozwoju marki na polskim rynku detalicznym. W nadchodzących latach MAKRO Polska zamierza otworzyć ponad 200 sklepów ODIDO rocznie w nowych formatach: miejskim oraz familijnym.

ODIDO w miejskim formacie jest rozwiązaniem dla konsumentów, którzy nie mają wiele czasu i chcą sprawnie zrobić zakupy. Nowe wyposażenie i wizualizacja, nawigacja ułatwiająca zakupy, szeroki asortyment dań gotowych, bogata oferta przekąsek, świeżo parzona kawa Costa Coffee oraz oferta gastronomiczna – tak prezentuje się format miejski nowego ODIDO przy ul. Filtrowej. To kolejny sklep ambasadorski po tym jak 16 października w miejscowości Wrząca koło Łodzi MAKRO otworzyło pierwszy sklep ambasadorski ODIDO w koncepcie familijnym. Format familijny, poza dotychczasową ofertą produktów spożywczych, charakteryzuje się szerokim asortymentem świeżych owoców i warzyw, ofertą produktów regionalnych takich jak wędliny, czy sery oraz dużym wyborem zdrowej żywności, a także ofertą win. 

Oba formaty sklepów, miejski i familijny, powstały w ramach międzynarodowego projektu Elevate, czyli nowej strategii dla sieci ODIDO. Celem tego projektu jest rozwój detalicznych sklepów franczyzowych, poprzez m.in. odpowiednie dopasowanie formatu sklepu do lokalizacji.

– Po sukcesie, jakim było otwarcie pierwszego ODIDO w koncepcie familijnym w miejscowości Wrząca koło Łodzi otwieramy w Warszawie pierwszy ambasadorski sklep w formacie miejskim. Jesteśmy przekonani, że siła programu Elevate pozwoli w kolejnych 3 latach otworzyć 200 sklepów rocznie w nowych formatach. Osiągniemy to dzięki nowoczesnemu podejściu do zarządzania asortymentem i optymalnemu rozplanowaniu przestrzeni sklepowej, co z kolei przełoży się na wygodę robienia zakupów i pozytywne doświadczenie zakupowe klientów. Strategię rozwoju sieci tworzymy wspólnie z naszymi franczyzobiorcami, ekspertami w prowadzeniu swoich sklepów, którzy doskonale rozumieją potrzeby swoich klientów – mówi Marta Plakwicz, dyrektor rozwoju franczyzy i handlu detalicznego w MAKRO Polska.

Stworzona przez MAKRO sieć franczyzowa ODIDO funkcjonuje na polskim rynku od 2010 roku. Zrzesza pod swoim szyldem ponad 2500 sklepów w całej Polsce. Nowy format sklepu ODIDO to połączenie lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.