Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Franczyzobiorca otworzył pierwszą Smart Żabkę. Czym charakteryzuje się nowy koncept?

10 lutego br. został otwarty 8000. sklep sieci Żabka. Placówka zlokalizowana jest na terenie Sierakowa, miasta położonego na skraju Puszczy Noteckiej.
Reklama
  • Smart Żabka nr 8000 otwarta w Sierakowie (woj. wielkopolskie)
  • To pierwsza Żabka w tej miejscowości, prowadzona przez pochodzącą z regionu franczyzobiorczynię.

 

W sklepie zastosowano innowacyjne rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorcy i sprzedawców. Czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie czy komunikacja przez słuchawki uwalniają ich czas. Przed placówką działają: stojak rowerowy, stacja napraw rowerów oraz ekologiczna ławka solarna umożliwiająca naładowanie telefonu. 

Co to jest Żabka Smart?

 – Żabka nieustannie dąży do tego, by być jak najbliżej klientów i rozwijać lokalną przedsiębiorczość. W 2021 roku otworzyliśmy 1100 sklepów. Obecnie nasza sieć liczy 8000 placówek, w których łącznie zapewnionych jest ponad 30 tys. miejsc pracy. Coraz intensywniej rozwijamy się też w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców. Wiele z nich to miejscowości, w których – podobnie jak w Sierakowie – wcześniej nie było Żabki. Jest też sklepem, w którym funkcjonują innowacyjne rozwiązania technologiczne oparte na sztucznej inteligencji, które współpracują z obsługą sklepu – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający sieci Żabka.

Franczyza w wydaniu Żabki

Rozwój przedsiębiorczości ma kluczowe znaczenie dla Żabki. W ubiegłym roku nowe sklepy franczyzobiorcy otworzyli w 338 gminach, z czego aż w 116 jako pierwszy w danej miejscowości.  Żabki po raz pierwszy powstawały głównie w gminach wiejskich (59) i wiejsko-miejskich (49). Najwięcej nowych placówek Żabka otworzyła na Mazowszu i Śląsku, ale to w woj. zachodniopomorskim znajduje się najmniejsza miejscowość, w której w 2021 r. postała nowa Żabka – to liczący 1 490 mieszkańców Suchań.

Sklep nr 8000 przy ul. Armii Krajowej 1 w Sierakowie wyposażony jest w smart rozwiązania, które „komunikują się” z franczyzobiorcą i sprzedawcami oraz „wykonują” niektóre czynności w placówce. Dzięki słuchawkom obsługa sklepu otrzymuje komunikaty dotyczące ewentualnej awarii sprzętu chłodniczego i konieczności zabezpieczenia towaru, czy informacje o sytuacjach wymagających interwencji człowieka, jak np. brak parówek na rollerze czy kawy w kawomacie oraz konieczności wyczyszczenia tych urządzeń. Dzięki odpowiednim czujnikom można łatwo dostosować temperaturę w sklepie do aktualnie panujących warunków atmosferycznych, pomiar zużycia energii pozwala na weryfikację poprawność działania urządzeń, a czujniki zalania wykryją usterki sprzętu chłodniczego, w efekcie obniżając koszty oraz redukując czas przestoju sklepu.

 – Moi rodzice prowadzą swoje placówki pod szyldem sieci Żabka. Pomagałam im w biznesie – posiadam więc praktyczną wiedzę o franczyzie z Żabką. Bardzo się cieszę, że przyszło mi poprowadzenie 8000. placówki sieci w Polsce. Dodatkowo mój sklep będzie wyróżniać szereg narzędzi smart, a także stojaki i stacja naprawy rowerów – zaznacza franczyzobiorczyni Julita Szulczyk.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.