Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Franczyzobiorca SPAR: Marka własna pozwala konkurować z dyskontami

- Bardzo ważną rzeczą, jaką ma sieć SPAR to marka własna, dzięki której stajemy się też konkurencyjni dla dyskontów takich jak Lidl czy Biedronka - mówi Maciej Antoniuk, franczyzobiorca 4 sklepów w sieci SPAR
Reklama

Jakiej rady udzieliłby Pan młodym przedsiębiorcom, chcącym wejść do waszej sieci?

- Zawsze mówię takim ludziom, że to jak naprawdę twoja firma będzie wyglądała i jakie ty z tego będziesz miał korzyści zależy tylko od ciebie. Sieć ci zdecydowanie pomoże, ale nie zrobi za ciebie wszystkiego. Trzeba bardzo dużo pracy, aby dojść do wymiernego efektu. Sieć pomoże przy znalezieniu miejsca, a nawet przy negocjacji cen najmu. Sieć pomoże przy rekrutacji, jeśli ktoś ma takie życzenie. Sieć pomoże przy obrandowaniu oraz przy zorganizowaniu sklepu. Ale zawsze potem trzeba się samemu wykazać, bo konkurencja w tej chwili nie stoi w miejscu. Czasy są takie, że trzeba bardzo dobrze pilnować sklepu, żeby klient który już jest z nami czuł się w nim dobrze i nie szukał alternatywy. Zawsze mówię do moich pracowników : zadbaj o klienta, a klient zadba o ciebie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.