Franczyzobiorcy Żabki otrzymują subwencje finansowe na dostosowanie sklepów do nowych warunków

Autor: dlahandlu.pl 7 kwietnia 2020 09:36

Franczyzobiorcy Żabki otrzymują subwencje finansowe z myślą o przystosowaniu placówek do nowych, wynikających z zagrożenia koronawirusem, warunków.

- Obserwujemy rozwój sytuacji związanej z COVID-19. Nasze działania na bieżąco dostosowujemy m.in. do instrukcji przekazanych przez NFZ i zaleceń WHO oraz zapisów specustawy. Rozpoczęliśmy szereg działań wobec naszych pracowników i partnerów, a w trybie codziennym pracuje zespół koordynacyjny odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji - informuje Żabka.

Żabka poinformowała o min. następujących zmianach dokonanych w obrębie sieci: 

Zmiany w sklepach

- Dostosowano funkcjonowanie sklepów zgodnie z rekomendacjami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczącymi sieci handlowych.
- Podjęto decyzję o możliwości zmiany godzin funkcjonowania sklepów. Obecnie placówki mogą funkcjonować w godz. 7.00-22.00, ale franczyzobiorcy mogą je wydłużać w zależności od potrzeb klientów.
- Zgodnie z rozporządzeniem, od godz. 10:00 do 12:00 w sklepach obsługiwane są jedynie osoby powyżej 65. roku życia.  
- W związku z wprowadzeniem dodatkowych środków ostrożności, między klientami zachowana jest bezpieczna odległość 1,5-2m a do sklepu może wejść tyle osób, ile wynosi iloczyn liczby kas i liczby 
- O ograniczeniu obowiązującym w konkretnym sklepie informuje plakat przy wejściu.  
- Mimo trudności rynkowych, firma systematycznie bezpłatnie dystrybuuje dostawy środków dezynfekujących do sklepów. Opracowano również procedurę tworzenia środka dezynfekującego przez franczyzobiorcę we własnym zakresie na bazie spirytusu.
- Równolegle do środków dezynfekujących sieć dystrybuuje rękawiczki lateksowe – trwa szósta tura ich dostaw. Dodatkowo, firma dodaje rękawiczki do każdej kolejnej dostawy towaru. Franczyzobiorcom przekazywane są także rękawice oraz woreczki foliowe. Zgodnie z wytycznymi, są one także dostępne dla klientów i umieszczone przy wejściu do sklepu razem ze środkami do dezynfekcji.
- Wspólnie z franczyzobiorcami opracowano model szyby ochronnej z pleksi, którą zamontowano we wszystkich sklepach.
- Sieć zaopatruje franczyzobiorców, pracowników sklepów oraz kadrę terenową w przyłbice ochronne, przeznaczone do noszenia przez osoby mające kontakt z klientami.
- Zaostrzono reżim sanitarny w sklepach. Dezynfekcja blatu kasowego przeprowadzana jest po każdym kliencie, podobnie terminala płatniczego czy skanera. Pozostałe powierzchnie dotykowe, w tym osłony pleksi czy klamki są dezynfekowane co godzinę.
- Przeorganizowano usługę odbioru i nadawania paczek. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. 
- Przygotowano materiały dla klientów, w których firma podkreśla znaczenie zachowania zasad higieny podczas zakupu produktów sprzedawanych bez opakowania, jak pieczywo, warzywa czy owoce.
- Franczyzobiorcom przesłano pakiet informacji obejmujący m.in. plakaty i ulotki dla klientów, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania czy kontakty do Wojewódzkich i Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych. 
- Gorące napoje i przekąski dostępne w Żabka Cafe sprzedawane są obecnie jedynie na wynos. 
- Franczyzobiorcy otrzymują subwencje finansowe z myślą o przystosowaniu placówek do nowych, wynikających z zagrożenia koronawirusem, warunków.  

Do nowej sytuacji firma dostosowała również swoją logistykę i pracę centrali.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6229
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.