Fresh24.pl planuje osiągnąć zysk w 2014 roku

Autor: dlahandlu.pl 17 listopada 2010 11:54

Fresh24.pl planuje osiągnąć zysk w 2014 roku

Jak wynika z prognoz spółki Fresh24.pl, która wybiera się w grudniu 2010 roku na New Connect, firma spodziewa się osiągnąć rentowność na poziomie 2,7 proc. w 2014 roku. Wówczas firma zakłada, że będzie miała 594 555 zł zysku.

W 2014 roku spółka planuje osiągnięcie przychodów na poziomie 21,7 mln zł. Dla porównania na koniec 2010 roku firma zamierza zanotować przychody na poziomie 2,5 mln zł oraz stratę w wysokości 3,1 mln zł,

W kolejnych latach ze względu na postępujący rozwój rynku sprzedaży żywności przez internet, pozyskiwania nowych lojalnych klientów i rozwoju organicznego. - Polacy będą powszechnie korzystać z internetu, a jednocześnie coraz lepiej zarabiać i coraz bardziej cenić wygodę i oszczędność czasu - uważa Jan Tkaczow, współzałożyciel Fresh24.pl. Zdaniem właścicieli firmy przełoży się to na wzrost ruchu w sklepach internetowych, także spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5925
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.