Frisco.pl: Wzrost liczby nowych kilentów 7-krotnie wyższy rdr.
Frisco.pl, które dotychczas rosło w tempie ok. poziomie ok. 30 proc. rocznie, od końca lutego notuje czterokrotny wzrost zamówień. Wzrost liczby nowych klientów, w pierwszym tygodniu kwietnia był 7-krotnie wyższy w porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku.
Od 24 lutego do końca marca br. Frisco.pl dostarczyło klientom około 5,5 mln produktów, których łączna waga przekroczyła 3,5 tys. ton. Najwyższe wzrosty odnotowano wśród produktów posiadających długi okres przydatności do spożycia m.in. mięsnych produktów konserwowych (wzrost o ponad 400 proc. w porównaniu do lutego br. i niemal 2700 proc. rdr.) oraz konserw rybnych (150 proc. mdm. i 325 proc. rdr.), a także dań gotowych (wzrosty od 330 do ponad 630 proc rdr, w zależności od rodzaju produktu). Bardzo duże wzrosty sprzedaży odnotowano również w koszyku produktów sypkich podstawowych m.in. kaszy (wzrost o 139 proc. w porównaniu do lutego i 325 proc. rdr), makaronu (wzrost o 126 proc. miesiąc do miesiąca oraz 273 proc. rdr), mąki (wzrosty mdm/rdr odpowiednio o 120 proc i 243 proc.) oraz ryżu (wzrost o 88 proc. w porównaniu do lutego i 238 proc. rdr). Jednocześnie znaczące wzrosty sprzedaży notują produkty świeże oraz pakowane produkty mięsne – przede wszystkim wieprzowiny (wzrost o 203 proc. w porównaniu do lutego oraz 394 proc. rdr.), świeżych pasztetów (wzrost o 161% mdm i 380 proc. rdr), kiełbas oraz wędlin pakowanych (odpowiednio 126 proc. mdm i 220 proc. rdr oraz 67% mdm i 201 proc. rdr), a także drobiu pakowanego (wzrost o 315 proc. w porównaniu do lutego oraz 356 proc. rdr). Wzrasta także sprzedaż pieczywa (o 77 proc. w porównaniu do ubiegłego miesiąca i 292 proc. rdr) oraz świeżych warzyw i owoców (w zależności od rodzaju i gatunku, wzrosty kształtują się na poziomie od 25 do ponad 120 proc. rdr).


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Andrzej 2020-04-09 14:45:11
podajcie więcej szczegółów, pokazujcie mapy informujące o postępie zarazy, ale dokładniejsze
Pozdrawiam (jeszcze jestem zdrowy)
Andrzej
- 13:50 Netto z nowym sklepem w Pruszkowie
- 13:42 GUS: W IV kw. 2020 zwiększone absencje i częstsza praca z domu
- 13:21 1/4 planujących zakup samochodu chce to zrobić online
- 13:20 Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
- 13:01 Sprzedaż przy użyciu komunikatorów zyskuje na popularności
- 12:47 Żabka ma 7000 sklepów. Stawia na miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców
- 12:45 Raport: 43 proc. firm w Polsce uważa potrzebę szybkiej cyfryzacji za modę...
- 12:37 Cukiernia Sowa otworzy 10. punkt w Gdańsku
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Żabka inwestuje w zautomatyzowane centrum logistyczne pod Warszawą
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Amazon potwierdza: Startujemy w Polsce, sprzedawcy mogą się już rejestrować!
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.