Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Frisco zwiększa sprzedaż za pośrednictwem aplikacji mobilnych

Dwukrotnie więcej wejść na stronę za pomocą urządzeń mobilnych odnotowało Frisco.pl w okresie sprzedaży prowadzonej na ulicach Warszawy z około stu wirtualnych Frisco Vanów w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Reklama

Pomiędzy 17 czerwca a 17 lipca br. z makiet przedstawiających samochody Frisco można było dokonywać zakupów spożywczych za pomocą smartfona. W tym celu wystaczyło zeskanować odpowiedni kod kreskowy lub zrobić zdjęcie wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Łącznie podczas trwania kampanii stronę internetową sklepu odwiedziło o niemal 60 proc. więcej klientów w ujęciu r/r.

-  W czasie akcji zanotowaliśmy znaczący wzrost aktywności naszych klientów przy użyciu urządzeń mobilnych. W stosunku do poprzedniego miesiąca, podczas kampanii liczba zamówień za pośrednictwem aplikacji zwiększyła się o 53 proc., a unikalnych użytkowników o 45 proc. - mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego sklepu Frisco.pl.

W okresie trwania akcji największym zainteresowaniem w e-supermarkecie cieszyły się takie produkty sprzedawane z Frisco Vanów jak woda niegazowana, banany i sezonowe warzywa, przede wszystkim krajowe pomidory i rzodkiew. Klienci chętnie kupowali również różnorodne środki chemii gospodarczej i artykuły higieniczne, spośród których najczęściej decydowali się na ręczniki papierowe

Wiele produktów dostepnych na wirtualnych Frisco Vanach, w okresie trwania mobilnej akcji na ulicach stolicy odnotowało znaczące wzrosty sprzedaży. W porównaniu do wcześniejszego miesiąca klienci zamówili 29 razy więcej płatków śniadaniowych LUBELLA Corn Flakes. Dwudziestojednokrotny wzrost popularności dotyczył z kolei kapsułek do zmywarek FAIRY PLATINUM, a blisko piętnastokrotny - zawieszek do WC BREF Blue Aktiv czy proszku do prania Ariel Color.

Akcja z mobilnymi Frisco Vanami była kolejną kampanią Frisco.pl wykorzystującą rozwiązania mobilne. W listopadzie 2013 roku uruchomiony został pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wówczas wyklejone grafikami przedstawiającymi witryny sklepowe, z których klienci przy pomocy smartfona mogli zamawiać produkty do domu. Podobną akcję Frisco przeprowadziło w kwietniu 2014 roku. Towarzyszyły jej reklamy w różnych punktach Warszawy, a także konkurs, w którym główną nagrodą były roczne zakupy za darmo.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.