Borek i Szpakowski w reklamie Tyskiego

Tyskie w akcji casting z Dorocińskim i Fronczewskim
Poprzez akcję – casting - Tyskie pokazuje, że każdy dystans można skrócić. Spotkanie amatorów aktorstwa z legendami kina obrazuje ponadczasową misję i cel marki. Ambasadorowie chętnie wzięli udział eksperymencie, ponieważ wartości takie jak wzajemny szacunek, otwartość i zwyczajne ludzkie relacje są im bardzo bliskie.
Z przesłuchania powstał film na podstawie pomysłu wiodącej agencji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej – Huty 19 im. Joachima Fersengelda w reżyserii Tadeusza Śliwy. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda, montażem zajął się Robert Gryka, za dźwięk odpowiada Sergiusz Oczkowski, a reżyserką obsady – Halszka Kamińska. Produkcją wydarzenia zajął się: Moon Films, postprodukcją: Televisor, a udźwiękowieniem: Juice. Planowanie mediów: Zenith.