Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Frosta wspiera sprzedaż konkursem kulinarnym

FRoSTA uruchomiła kulinarny konkurs na inspirujące dania ze szpinaku. Przez siedem tygodni internauci będą zdobywać nagrody, przysyłając za pomocą specjalnej aplikacji Facebook przepisy zebrane na koniec w wyjątkową książkę kulinarną.
Reklama

FRoSTA zachęca konsumentów do udziału w konkursie, w którym będą mogli pochwalić się przepisami na oryginalne dania z mrożonego szpinaku oraz zdjęciami swoich potraw. W tym celu uruchomiła na Facebooku www.facebook.com/frosta.polska specjalną aplikację „100 smaków szpinaku". Konkurs będzie trwać przez siedem tygodni, od 18 lutego do 6 kwietnia br. W tym czasie w każdym tygodniu autorzy 10 najciekawszych przepisów wygrają karty podarunkowe ufundowane przez firmę DUKA. Temat konkursu będzie się co tydzień zmieniał - pierwsze zadanie brzmi „Mistrz (z) patelni".

FRoSTA chce za pomocą akcji zaangażować internautów do stworzenia wspólnie książki kucharskiej. Znajdzie się w niej łącznie 100 przepisów na potrawy ze szpinaku - 70 przepisów konsumentów nagrodzonych w kolejnych tygodniach trwania akcji oraz 30 przepisów FRoSTY.

Aplikacja konkursowa oraz regulamin dostępne są na stronie www.facebook.com/frosta.polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum