FRSiH 2019: Ekologia jest kluczem do wizerunku

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2019 10:26

- Kwestie związane z ochroną środowiska są obecne w dyskursie publicznym, ale w briefach marketingowych próżno ich szukać. Nikt jeszcze nie myśli, że kluczem do wizerunku jest obieg zamknięty i ekologia - powiedział Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny, BNA/brand new attiude, Polski Rynek Brandingu, podczas sesji ,,Gospodarka obiegu zamkniętego. Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane", która odbyła się w ramach XII edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Zdaniem Łukasza Słotwińskiego, poziom wiedzy związanej z tematyką ekologiczną jest w społeczeństwie bardzo duży, a producenci i retailerzy powinni wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. 

- Jako designerzy nie chcemy projektować rzeczy, które szybko wylądują w koszu. Troska o środowisko nie może dziś być jedynie elementem strategii PR czy CSR, ale powinna się przejawiać w konkretnych działaniach. Być może powinniśmy się cofnąć do modelu dystrybucji sprzed 50 lat, kiedy przysłowiowy mleczarz odbierał codziennie butelki. W takim modelu widzę też ogromne pole dla branży brandingu, która może zaprojektować, jak taki proces będzie wyglądać - ocenił panelista.

Łukasz Słotwiński uważa, że priorytetem jest wyrzucać jak najmniej. - Mikroplastik jest wszędzie i na dzisiaj nie wiemy, jak może wpływać na człowieka. Powinniśmy pójść w kierunku całkowitej eliminacji plastiku. Jest to też okazja do budowania trwałej relacji z konsumentami - możemy to zrobić poprzez opakowania wielokrotnego użytku. Jestem przekonany, że w ten sposób możemy budować lojalność wobec marki - podsumował.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7050
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,89

  • Śr

    3,49

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.