Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

FRSiH: Handel, który znamy będzie stopniowo odchodził

Zdaniem Marcina Kuśmierza , prezesa zarządu Shoper SA, z punktu widzenia wygody konsumentów, jak i efektywności procesu sprzedażowego kluczową rolę odgrywają dane - ich kolekcjonowanie i przetwarzanie.
Reklama

 - Dobre systemy rekomendacji mają kolekcję informacji o konsumentach i potrafią zastymulować cały proces sprzedaży. Każdy konsument ma dziś podporządkowywanych do siebie setki tysięcy lub nawet miliony rekordów, które pokazują, co może być dla niego interesujące. Dane będą z pewnością napędzały handel, w szczególności elektroniczny, ale nie tylko. Technologie chmurowe, które wykorzystujemy, przyspieszają operacje i zwiększają efektywność. Pozwalają też bardzo szybko wdrażać nowe procesy sprzedażowe. Pojawi się również coraz więcej technologii, które łączą świat  online i offline. W perspektywie kilkunastu lat przestaniemy mówić o e-commerce jako e-commerce, a wrócimy do jednej spójnej definicji rynku handlu, bo procesy sprzedażowe się połączą - mówił ekspert.

Rynek e-commercowy będzie napędzać także automatyzacja procesów sprzedażowych. - Z perspektywy konsumentów i sprzedawców dokonywanie zakupów jest dzisiaj jednym z bezsensownych procesów - w większości przypadków zakupy mogłyby się dokonać same i zostać nam dostarczone. Algorytmy znają nasze preferencje, mogą przewidzieć, co będziemy chcieli kupić. Handel z pewnością czeka rewolucja, ale dojdziemy do niej przez ewolucję, to będzie płynny proces. Handel, który znamy dziś będzie stopniowo odchodził - przewiduje Marcin Kuśmierz. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.