Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

FRSIH: Konsumenci wymagają od marek coraz więcej

Konsumenci są bardzo przejęci zmianami klimatu. Chcą jasnych informacji od firm, że działają w sposób zrównoważony - mówiła Marta Potocka, Fisheries and Commercial Manager, MSC Polska i Europa Centralna podczas debaty "ESG w branży spożywczej i handlowej" odbywającej się w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Reklama

- Polscy konsumenci są coraz bardziej wyedukowani w zakresie wpływu gospodarki na środowisko. Klienci wprost wymagają od marek pokazywania swojego zaangażowania w zrównoważony rozwoju. Ponad 80 proc. konsumentów chce jasnych informacji, że kupują ze zrównoważonych źródeł. To właśnie jest rola certyfikatów - mówiła Marta Potocka podczas debaty "ESG w branży spożywczej i handlowej".

Konsumenci wierzą w certyfikaty

- Konsumenci martwią się zmianami klimatu. Widzimy to bardzo wyraźnie. Ponad 50 proc. z nich deklaruje, że zmieni swoją dietę, aby pomóc planecie. Wierzą w swoją sprawczość. Firmy, które chcą się certyfikować wzbudzają zaufanie konsumentów, ich marki są bardziej wiarygodne - podkreślała Marta Potocka.

MSC przyznaje trzy certyfikaty: Standard Zrównoważonego Rybołówstwa MSC; Standard Łańcucha Dostaw MSC oraz Standard ASC-MSC dotyczący alg morskich.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to doroczna okazja do spotkania i dyskusji w jednym miejscu przedstawicieli największych firm sektora spożywczego i HoReCa: producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców, a także osób z rządu i organizacji branżowych mających realny wpływ na zmiany w sektorze spożywczym i handlowym.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum