Frytki z maszyny vendingowej wkrótce w Polsce

Słowacka firma Fotolook s.r.o. chce wejść na polski rynek z franczyzą automatów vendingowych do sprzedaży frytek. "French fries vending" to możliwość sprzedaży frytek w każdej chwili i wszędzie bez zatrudniania pracowników - przez automat samoobsługowy. Przygotowanie frytek zajmuje mniej niż 90 sekund.
Aby rozpocząć franczyzę z French fries vending trzeba zainwestować minimum 29 tys. zł. W zamian firma udostępnia w pełni sprawne urządzenie wraz ze wsparciem technicznym (monitorowanie urządzenia poprzez wiadomości SMS, wyświetlanie informacji w dwóch językach).
Jak zapewnia słowacka firma, marża wynosi 60 proc. i więcej, co oznacza zwrot z inwestycji w czasie 2-6 miesięcy.
Frytki, które przygotowywane są z prawdziwych ziemniaków, wsypuje się do zamrażarki urządzenia o pojemności 20 kg frytek, co odpowiada ok. 110 porcjom. Zamrażarka automatycznie utrzymuje odpowiednią temperaturę i jest wyposażona w system autodefrost (automatyczne rozmrażanie). Następnie frytki, za pomocą podajnika, wędrują na wagę. Wagę porcji można ustawić w zakresie od 130 do 155 g. Z wagi frytki są wrzucane bezpośrednio do frytkownicy z wstępnie rozgrzanym olejem słonecznikowym tłoczonym na zimno. Następnie frytki są bardzo szybko smażone w głębokim tłuszczu. W odpowiednim momencie po sygnalizacji dźwiękowej klientowi zostanie wydany sos i wydana reszta pieniędzy za porcję. W miejscu wydawania frytek zostanie przygotowana miseczka na gotową porcję. Po usmażeniu frytki zostaną pozbawione nadmiaru tłuszczu za pomocą opatentowanego sposobu odwirowania oleju, który sprawia, że frytki będą chrupiące i miękkie, a przede wszystkim mniej tłuste. Następnie, za pomocą podajnika, frytki są wsypywane bezpośrednio do miski i otwierają się drzwiczki do wydawania kontrolowane przez elektromagnes. Urządzenie powiadomi o tym klienta za pomocą komunikatu na wyświetlaczu i sygnału dźwiękowego.
Franczyza French fries vending daje duże możliwości lokalizacyjne. Właściciel marki poleca miejsca o przepustowości przynajmniej 3 tys. osób na dobę. Parametry te spełniają prawie wszystkie kina, centra handlowe, parki wodne, parki i place zabaw dla dzieci, pasaże handlowe, dyskoteki, kluby, festiwale, ośrodki turystyczne, itp. French fries vending powinien być oferowany w miastach o liczbie ludności ponad 15 tys. Dobrą lokalizacją mogą być także domy studenckie.
Obecnie słowacka firma testuje projekt w swoim rodzimym kraju, ale już uruchomiła serwisy informacyjne dla franczyzobiorców z Europy Środkowo-Wschodniej - na początku dla Czechów i Polaków.
Podobne maszyny posiada w kilku krajach frytkowy gigant McCain.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 19:15 Do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
- 19:09 Prokuratura zbada sprawy działających lokali gastronomicznych i siłowni
- 19:08 Dyrektor KIS będzie wydawał interpretacje ws. opłaty cukrowej
- 18:07 YOPE: Docelowo chcemy, żeby nasze produkty były w TOP 10 na Amazonie
- 16:55 Roboty dostarczają zakupy do domów w Singapurze
- 15:56 Sklepy sportowe włączone do tarczy branżowej
- 15:55 Panika pandemiczna wywindowała wyniki Bio Planet
- 15:54 Z Polski wyeksportowano kosmetyki warte 4,1 mld euro
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.