Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Fundacja z kampanią przeciwko sprzedaży żywych karpi w E.Leclerc

Fundacja Alberta Schweitzera rozpoczęła kampania, która ma nakłonić sieć E.Leclerc do wydania oficjalnego oświadczenia o zaprzestaniu sprzedaży żywych karpi dla całej sieci. Deklaracje rezygnacji ze sprzedaży żywych ryb złożyli już Auchan, B1, Carrefour, Kaufland, Selgros oraz Tesco.
Reklama

Według badań IBRiS z listopada 2020 roku 26,6% Polaków planuje w tym roku zakup żywego karpia.

Hasłem "Święta – czas miłości… i cierpienia. Nie sprzedawaj żywych karpi, E.Leclerc!" kampania chce pokazać, że sposób, w jaki traktowane są te ryby, jest dla nich torturą.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum