Fundusz bValue inwestuje w Natura Cold Press

Autor: dlahandlu.pl 6 lipca 2020 11:39

Fundusz bValue inwestuje w Natura Cold Press fot. materiały prasowe

W firmę Natura Cold Press, producenta i dystrybutora zdrowych soków i diet sokowych zainwestował ponad milion złotych fundusz bValue.

Natura Cold Press powstała w 2016 r. Firma produkuje soki i napoje. Skupia się głównie na działalności opartej na ecommerce. Poprzez swój sklep internetowy sprzedaje soki wyciskane metodą cold press, czyli na zimno. Oferuje je m.in. w formie zestawów do diet sokowych lub dostaw w ramach miesięcznego abonamentu. Soki Natura Cold Press można znaleźć także w siłowniach i centrach sportowych.
Z kolei druga marka firmy, soki “Słońce”, to soki utrwalane pod wysokim ciśnieniem metodą HPP, która nie zabija witamin i pozwala na uzyskanie wydłużonych terminów przydatności do spożycia. Marka “Słońce” dostępna jest w sprzedaży w dużych sieciach handlowych, takich jak Carrefour, Frisco.pl, SPAR, API Market i innych.
Oskar Lis, właściciel i współzałożyciel Natury, wcześniej zajmował się drukiem 3D. Lis firmę zakładał ze znajomym, który prowadził juice bar w Warszawie, jednak po 11 miesiącach przejął przedsięwzięcie i od tej pory finansował jego rozwój z własnych środków.


W firmę postanowił zainwestować fundusz bValue. - Nie ukrywam, że rozmawiały z nami też inne VC, ale to podejście bValue nas przekonało - mówi Oskar Lis. Konkretne działania uruchomiono już w obszarez: strategii sprzedaży, dystrybucji oraz online marketingu.
Środki z inwestycji Natura Cold Press chce przeznaczyć na opracowanie nowych, nieobecnych jeszcze w Polsce linii produktowych, dział badawczo-rozwojowy spółki, a także dalszy rozwój kanałów online.

- Rynek żywności funkcjonalnej (czyli mającej udokumentowany, pozytywny wpływ na zdrowie człowieka)) dostarczanej za pośrednictwem kanałów online w naszej opinii to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów z sektora foodtech - mówi Maciej Balsewicz, partner zarządzający bValue. Jak dodaje, to właśnie kompetencje w obszarze sprzedaży online sprawiły, że fundusz zainwestował w Natura Cold Press. To druga inwestycja funduszu w sektor foodtech (pierwszym była Purella), wciąż poszukuje on kolejnych firm z tej branży.
- Według zewnętrznych opracowań branża żywności funkcjonalnej będzie rosła do 2025 roku w rocznym tempie 8 procent. Wzrosty w kanałach sprzedaży online będą na pewno jeszcze większe, a pandemia spowodowała przyspieszenie tego trendu - wyjaśnia Balsewicz.

Jak wyjaśnia Oskar Lis, obecnie większość klientów firmy to kobiety w wieku 25-40 lat z dużych miast, ale soki coraz częściej kupują też mieszkańcy mniejszych miejscowości. - Prawdopodobnie na jesieni będziemy gotowi, żeby ogłosić wejście do zupełnie nowej i niezwykle ciekawej branży. Na ten moment nie możemy więcej zdradzić - zapowiada założyciel Natura Cold Press.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Kibic 2020-07-06 18:00:23

    Brawo!

  • Gość 2020-07-06 14:13:17

    Wspaniała wiadomość! :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6798
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,18

  • Śr

    8,27

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.