Galeria handlowa musi dostosowywać się do otoczenia

Galeria handlowa to żywy organizm, który musi zmieniać się i dostosowywać do otoczenia. Dziś nie tylko znane brandy budują pozycję centrum. Coraz większe znaczenia ma klimat miejsca, kompaktowość oferty, czy choćby logistyka obiektu i czas w jakim jesteśmy w stanie załatwić interesujące nas sprawy - mówi dla PropertyNews.pl Anna Thomas, dyrektor zarządzająca gdańskiej Galerii Madison.
Galeria Madison dzięki swojej unikatowej lokalizacji przy jednocześnie optymalnej przestrzeni i ofercie doskonale wpisuje się w ten trend. Jesteśmy galerią „po drodze”, miejscem do którego można wpaść w przerwie lub po pracy, w drodze do domu, w oczekiwaniu na pociąg. Z myślą o naszych klientach w ostatnim czasie galeria została poddana pracom remodellingowym, zmieniając całkowicie swoje oblicze. Remont, który właśnie zakończyliśmy obejmował w zasadzie każdy element galerii – od sufitów i posadzek, po wymianę wind, drzwi wejściowych, stworzenie zupełnie nowej strefy restauracyjnej, nowych stref relaxu, po zmianę logotypu i całego brandingu marki. Nowa architektura wnętrza czerpie inspiracje ze stylu skandynawskiego, tworząc miejsce komfortowe, sprzyjające zakupom ale przede wszystkim miejsce, w którym człowiek dobrze się czuje. We wnętrzach dominują jasne kolory, z elementami pasteli wplecionymi w wypoczynkowe meble, drewno, szkło, stal a nawet karton wykorzystany do projektów lamp sufitowych. Chcemy udomawiać wnętrze, sprowadzać je do ludzkiej skali tak aby nasi klienci czując się tu wyjątkowo chcieli do nas wracać. Zmiany widać także w ofercie Galerii. Otoczenie biurowców oraz nowe obiekty mieszkaniowe skłoniło nas do położenia większego nacisku na szeroki wachlarz usług oraz rozbudowaną ofertę lunchową. W ostatnim czasie do grona najemców strefy gastronomicznej dołączyła zupełnie nowa na lokalnym rynku marka street food – Burgerland Meat and Vege posiadający w swojej ofercie burgery mięsne i wegetariańskie a także szeroki wybór przekąsek, sałat, posiłków fitfood.
Rosnąca na naszych oczach nowa tkanka miejska to tysiące osób, dla których jedzenie poza domem stało się już normą. To właśnie z myślą o nich prowadzimy aktualnie wiele akcji marketingowych i lojalnościowych – ta grupa to naturalni klienci Madisona. Nie możemy także zapominać, że nasza Galeria posiada charakter śródmiejski – jesteśmy naprawdę blisko miasta. Nie tylko w rozumieniu geograficznym. Współpracujemy z nim, czego owocem jest choćby niedawne otwarcie Punktu Informacji Turystycznej na parterze Madisona.
Więcej na propertynews.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 21:02 Euromonitor: Konsumenci w 2021 będą oczekiwali od marek empatii
- 20:37 KE zatwierdza polski program wsparcia firm dotkniętych kryzysem Covid-19
- 20:34 GIS: niektóre produkty marki Finn Crisp wycofane z powodu tlenku etylenu w...
- 19:19 Trwają przygotowania nowych procedur sanitarnych, aby część branż była...
- 19:17 Konfederacja zbiera podpisy pod "antylockdownową" Obywatelską Inicjatywą...
- 18:59 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- 18:40 W 2020 roku w Polsce zawiesiło działalność prawie 19 tys. sklepów detalicznych
- 16:33 Czescy posłowie chcą w sklepach 55 proc. udziału rodzimych produktów spożywczych
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Żerań), 68.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Targówek (Bródno), Toruńska, 54.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Horbaczewskiego, 47.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Gliniana, 56.05 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.