Galeria Jurajska liczy na większy footfall dzięki Biedronce
- Biedronka dopełnia naszą ofertę i jednocześnie zapełnia lukę w ofercie spożywczej, jaka pojawiła się kilka miesięcy temu. Tym samym zyskujemy solidnego, stabilnego i doskonale znanego partnera, którego marka jest lubiana i rozpoznawalna na lokalnym rynku – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
- Nad tym, z kim podjąć współpracę, zastanawialiśmy się przez wiele miesięcy, Biedronka okazała się dla nas naturalnym partnerem. Marka doskonale rozumie tutejszy rynek, jest świetnie skomunikowana i ma asortyment przystępny cenowo – dodaje.
O otwarciu Biedronki w Jurajskiej zadecydowały także inne czynniki. Sieć ma bogate doświadczenie w obiektach handlowych. Jej sklepy powstają także w znanych punktach dużych miast m.in. vis a vis Sukiennic w Krakowie czy na Dworcu Centralnym w Warszawie.
- Dzięki Biedronce nasi klienci zyskują dostęp do jednej z najpopularniejszych w Polsce ofert spożywczych, która jest doskonale znana. Wierzymy, że nowy sklep przyciągnie klientów, którzy obok zakupów np. w sklepach odzieżowych czy drogeriach, będą mieli także potrzebę zrobieni szybkich lub weekendowych zakupów spożywczych – mówi Bugajczyk.
Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w Polsce . Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii wynosi 130 000 mkw., z czego 49 000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.