Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Galeria Jurajska poszerza ofertę odzieżową

Galeria Jurajska stawia na swoją ofertę modową. Właśnie zasiliły ją dwie polskie marki - Marilyn i Molton.
Reklama

Od kilku miesięcy trwają tam prace nad dopełnieniem portfolio najemców z tego sektora. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy centrum handlowemu udało się pozyskać do współpracy m.in. Reporter Young, New Balance, Cotton Club/Grey Wolf czy Concept Store Shoes&Bags .

Także dotychczasowi najemcy z branży modowej, zadowoleni z wyników, zwiększają swoją powierzchnię handlową w Galerii Jurajskiej. Na taki krok w ostatnich miesiącach zdecydowały się m.in. Gino Rossi oraz Reserved. 

Teraz do tego grona dołączają dwie kolejne marki - Marilyn i Molton. Na ponad 190 punktów handlowych w Galerii Jurajskiej ponad połowa przypada na ofertę modową. Dwaj nowi najemcy rozwijają zarówno ofertę ubrań, jak również dodatków i bielizny. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum