Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Galeria Jurajska przebudowuje strefę food courtu

Galeria Jurajska się modernizuje. W centrum pojawiły się interaktywne infokioski oraz ledowe oświetlenie parkingu, liftingowi poddano także logo. W październiku rusza przebudowa całej strefy restauracyjnej tzw. food court oraz toalet.
Reklama

W strefie restauracyjnej wymienione zostaną krzesła i stoliki, pojawi się podwieszany sufit oraz nowe lampy w industrialnym klimacie. Cała strefa zostanie także odgrodzona od pasażu specjalnymi przepierzeniami. Nowością będą sofy w tej części obiektu. - Strefa food court będzie wyglądała bardziej jak restauracja, niż wyspa z krzesłami i stolikami - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

W pasażach stanęły specjalne infokioski. Wkrótce dzięki aplikacji odwiedzający galerie będą mogli wyszukać na nich sklepy, wydarzenia i promocje. Infokioski posłużą także do organizacji akcji prosprzedażowych. W sumie na terenie obiektu postawiono 7 tego typu urządzeń.

Nowy system komunikacji m.in. alejki, klatki  schodowe oraz łączniki między galerią a parkingami ma ułatwić klientom poruszanie się po galerii.

Na parkingu podziemnym wymieniono tradycyjne oświetlenie na LED. Nowe eko-rozwiązanie ma zapewnić galerii oszczędności, a także podnieść widoczność i bezpieczeństwo na parkingu.

Uporządkowana została kolorystyka logo, pojawił się także nowy, charakterystyczny znak „GJ”. Zmieniono także typografię.

W ciągu ostatniego roku w galerii pojawiło się więcej marek modowych (m.in. Monnari, Greenpoint, New Balance, GreyWolf/Cotton Club czy Reporter Young), rozszerzono także ofertę wyposażenia wnętrz (Tescoma, Cook&More i English Home, Jysk). W centrum pojawił się także plac zabaw „Bajkowy Labirynt”.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum