Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Galeria Młociny promuje się wśród kibiców Hutnika

Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Reklama

Oficjalna współpraca rozpocznie się z początkiem marca tego roku i potrwa przynajmniej do końca lipca. Dzięki podpisanej umowie Galeria Młociny dołączy do grona oficjalnych partnerów „Dumy Bielan”, jak potocznie nazywany jest wielosekcyjny klub sportowy z siedzibą w najbardziej zielonej dzielnicy Warszawy. Poza klasycznymi formatami reklamy BTL oraz szeroko zakrojoną akcją promocyjną w social mediach planowany jest także szereg atrakcji dla kibiców.

Wspólne działania mają na celu przyciągnąć kibiców do Galerii oraz zaszczepić wśród nich ducha zdrowej, sportowej rywalizacji. W wakacje na Bielańskich Dechach (taras w Galerii Młociny) odbędzie się cykl otwartych warsztatów sportowych dla dzieci i młodzieży z różnych dyscyplin, prowadzonych pod okiem instruktorów i trenerów Hutnika.

Umowa potrwa pięć miesięcy z możliwością jej późniejszego przedłużenia. - Chcemy nauczyć się współpracy z Galerią Młociny, poznać oczekiwania naszego partnera oraz przetestować dostępne narzędzia promocji, dzięki czemu będziemy w stanie realizować skuteczne kampanie marketingowe. Po okresie „przetarcia” usiądziemy do rozmów i porozmawiamy o dalszym, być może szerszym zakresie współpracy – uzupełnia swoją wypowiedź Wojciech Jurkiewicz.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum