Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Galeria Olimpia z nową ofertą handlową i gastronomiczną 

Galeria Olimpia, zarządzana przez EPP, poszerzyła swoją ofertę o nowe marki. Mieszkańcy Bełchatowa i okolic mogą robić zakupy w Tatuum oraz Quiosque, a także skorzystać z oferty Crazy Bubble. Łączna powierzchnia zajęta przez nowych najemców to prawie 300 mkw.
Reklama

Centrum handlowe przedłużyło również umowy najmu ze sklepami Smyk (486 mkw.), Deichmann (445 mkw.), Diverse (157 mkw.), Loox Galeria Optyki (110 mkw.) oraz Cyfrowy Polsat (39 mkw.).

– Galeria Olimpia to największy wielofunkcyjny obiekt handlowy o ugruntowanej pozycji w Bełchatowie i dobrych, stabilnych wynikach. Od lat konsekwentnie go rozwijamy poszerzając ofertę o nowe sklepy, na które czekają nasi klienci, także w parku handlowym, który działa w ramach kompleksu - mówi Adam Kłos Asset Manager w EPP. - W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły dwie kolejne marki modowe: Tatuum i Quiosque oraz punkt gastronomiczny Crazy Bubble. Współpracę przedłużyli także najemcy, którzy są z nami od lat – dodaje.

Kobiece inspiracje modowe

Tatuum to polska marka inspirowana naturą, człowiekiem i harmonią między nimi, istniejąca od 1997 roku. Tworzy ubrania, które odpowiadają potrzebom klientów, stylowi życia i sposobom spędzania czasu. Ubrania szyje z jakościowych materiałów, ze starannością, która pozwoli przetrwać wiele sezonów.

Marka stara się, aby można było z niej skomponować szafę kapsułową, uzupełnianą modelami z nowych kolekcji. W swoich kolekcjach stawia na wyjątkowe kolory i autorskie wzory, na jakościowe materiały i dopracowane kroje. Salon zajął powierzchnię 82 mkw.

Indywidualne stylizacje

Quiosque to marka, która od blisko 30 lat pomaga kobietom odnaleźć dopasowane do ich indywidualnych potrzeb stylizacje. W swojej ofercie stawia przede wszystkim na oryginalność i funkcjonalność proponowanych ubrań.

Szeroki wybór rozmiarów połączony z jakością materiałów sprawia, że marka zyskała duże grono klientek, które mogą skorzystać z jej oferty odwiedzając sklep o powierzchni 150 mkw. w bełchatowskiej Galerii Olimpia.

Galeria Olimpia (fot. mat. pras.)
Galeria Olimpia (fot. mat. pras.)

Własne kompozycje i według gotowych receptur 

Crazy Bubble to największa sieć bubble tea w Polsce. Jej lokale można znaleźć w Rumunii, Litwie i Irlandii. Coraz większą popularność zyskuje także w Polsce.

Oferta obejmuje mieszanki herbat wraz z owocowymi sokami i tajwańskimi dodatkami. Klient ma możliwość skomponowania własnego napoju lub skorzystania z wyjątkowych, gotowych receptur.

W menu znajdują się również napoje na bazie mleka oraz kawy, które zapewnią niepowtarzalne doświadczenia smakowe.

Oferuje także chińskie pierożki dim sum wyróżniające się nadzieniem, sposobem przygotowania i delikatnym ciastem. Punkt zajął powierzchnię 63 mkw.

Parku handlowy o powierzchni ok. 10 tys. mkw.

Galeria Olimpia to kompleks handlowo-rozrywkowy o całkowitej powierzchni około 43 tys. mkw., z przynależącym do niego parkiem handlowym. Oferta obejmuje zarówno znane, światowe marki, jak i firmy działające lokalnie, a jej głównym najemcą spożywczym jest hipermarket Carrefour.

W galerii można zrobić zakupy w blisko 70 sklepach takich marek, jak np. H&M, New Yorker, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann, 4F, Adidas, Douglas, Rossmann, czy Empik.

Ofertę rozrywkową zapewnia wielosalowe kino Helios oraz kawiarnie i punkty gastronomiczne.

W parku handlowym o powierzchni około 10 tys. mkw. znajdują się m.in. sklepy wielkopowierzchniowe Media Expert, Komfort i Bricomarché. Kierowcy mają do dyspozycji łącznie 1050 miejsc postojowych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum