Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Galeria Świdnicka wzmacnia ofertę modową

Od lutego 2016 klienci Galerii Świdnickiej będą mogli korzystać z oferty modowej marki Pako Lorente.
Reklama

Będzie to pierwszy sklep tego polskiego producenta odzieży męskiej w Świdnicy. Panowie znajdą w nim kolekcję casualową oraz biznesowe garnitury. Lokal zajmie powierzchnię ok. 100 mkw. i zostanie otwarty w pierwszych miesiącach nowego roku.

Wśród najemców Galerii Świdnickiej są między innymi takie marki, jak: Apart, CCC, Cropptown, Diverse, Esotiq & Henderson, House, Sinsay, Mohito, Monnari, Orsay, Reserved, Giacomo Conti, Wojas i Big Star, a także sieci: Empik, Intermarche, Kolporter, Media Expert, Pepco, JYSK czy Rossmann. Klienci galerii mogą również korzystać z oferty biura podróży Rąpała, centrum fitness, kina Cinema3D oraz restauracji: Broaster Chicken, Choice i Efez.    

Galeria Świdnicka, o powierzchni całkowitej 24 tys. mkw., została otwarta w marcu 2012 roku. To jedyny taki obiekt w liczącym ponad 60 tys. mieszkańców mieście.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum